ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ביתר עילית: אחדות נדירה מקיר לקיר

הישג למאיר רובינשטיין • רשימה מאוחדת בביתר עילית כולל אגודת ישראל, דגל התורה, ש"ס ו'טוב' • כל החסידויות בעיר יוצגו ברשימה

קמפיין הבחירות
קמפיין הבחירות

אחדות נדירה בביתר עילית

חברי הקהילות בעיר, נציגי 'אגודת ישראל' – 'דגל התורה' – 'ש"ס' ו'טוב' ירוצו ברשימה משותפת כגוש אחד, בראשות ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין שהצליח לאחד מקיר לקיר בברכתם והוראתם של גדולי התורה והחסידות את כל קהילות העיר לרשימת 'גשס' – ביתר מאוחדת.

ברשימה ; נציגי 'אגודת ישראל' 'דגל התורה', 'ש"ס' ו'טוב'. וכל החסידויות המיוצגות בעיר, ובהם ; בויאן. קרלין. חב"ד. צאנז. ערלוי. ויז'ניץ וכלל חסידי.

ברשימה: מאיר רובינשטיין, יצחק רביץ, דניאל טולידנו, בנימין הרשלר, בעריש שמעיה, יהודה עוביידי, יעקב הרשקופ, מנחם שוורץ, ישראל פכטר, יוסף שטרית, יעקב מאיר כריסנטי, אהרן אבלס, ישראל גולמב, מיכאל נקי, דוד זיידה.

רובינשטיין אמר כי בשורת האחדות היוצאת מביתר עילית משקפת קדנציה של אחדות שלה היו שותפים כל חברי העיריה. ״אחדות זו תישמר גם בקדנציה הבאה כיאה לעיר התורה והחסידות היקרה לנו מכל, ביתר עילית״.

בעיר ירוצו רשימות נוספות שאין להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה. אחת מהם של הרב אורי הולצמן מקהילת חב"ד בעיר.

"יעקי הרשקופ הוא הנציג הנבחר של קהילת חב"ד,, אומר הולצמן, "והוא מתמודד כנציג חב"ד ברשימתו של ראש העיר המכהן, במקום ריאלי, כיאות לקהילת חב"ד המונה למעלה ממנדט שלם. ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו.

"אני פרשתי בזמנו ממשבצת נציג חב"ד מרצוני הטוב, למרות בקשות של עסקנים שונים. שמרתי לעצמי עדיין את הזכות לעשות בעתיד איך שנראה לי כתושב וכאזרח מהשורה. כשראיתי שחששי ותחזיתי מתאמת ושמאיר רובינשטיין אכן מצליח ובונה "רכבת" להכניס את כל מרכיבי המפלגות, וככה הוא בעצם אמור להישאר שליט יחיד. בעצם מוקמת פה כעין מונרכיה, להנציח את כל העוולות והשחיתויות.

"חברתי למספר תושבים איכפתיים שהקימו מפלגה עצמאית ללא קשר לשום גורם ארצי או תנועה כלשהי. נקרא לזה קבוצת מחאה והתרעה. זכותינו!

"אינני רץ בשם חב"ד. אנו קבוצה עצמאית המייצגת קשת רחבה של אנשים שאיכפת להם. ומקוים להמשיך לעזור לתושב הפשוט כפי שעשינו עד כה ללא רעש וצילצולים. כבר עברתי את זה לפני שש שנים, וחלק מהמגנים דהערב היו פנים מוכרות".
ביתר עילית ש''ס בחירות עירייה מקומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד