כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"להשתחרר מכבלי התפקיד"

דיווח: נפתלי בנט הודיע על התפטרות מהתפקיד וחזר בו

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט רצה להתפטר מתפקידו ולהקדים את הפרישה מהחיים הפוליטיים, אולם חזר בו ברגע האחרון. לפי גורמים במערכת הפוליטית, בכירים בממשלה הסתייגו מהחלטתו וביקשו שלא יעשה זאת | מלשכתו של בנט נמסר: "בכוונתו להישאר בתפקידו עד לבחירות"

דיווח: נפתלי בנט הודיע על התפטרות מהתפקיד וחזר בו
נפתלי בנט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, נעלם מעיני התקשורת מאז שעזב את תפקידו כראש הממשלה, מלבד מספר ציוצים בהם תקף את נתניהו על ההסכם להשוות את התקציבים של המוסדות שאינם לומדים ליב"ה וכן לא מבקר את לפיד על כך שהזכיר בנאומו בא"ם את סוגיית שתי המדינות לשני עמים, נראה כי בנט, שהכריז שלא יתמודד בבחירות הקרובות כבר נמאס מהעשייה והוא מנסה להשתחרר מכל מחויבות.

העיתונאים אנה ברסקי ואריק בנדר מפרסמים היום ב'מעריב' כי לפי גורמים במערכת הפוליטית, לפני כשבועיים הודיע נפתלי בנט כי בכוונתו לסיים את תפקידו כראש הממשלה החליפי עוד לפני הבחירות. אלא שבכירים בממשלה הסתייגו מהחלטתו וביקשו שלא יעשה זאת. נזכיר כי רק אמש דווח כי בנט מעסיק סוכן אמריקני דרכו ניתן להזמין הרצאות בעולם תמורת 100 אלף דולר. 

על פי הדיווח ב'מעריב', שר בכיר פנה לבנט והבהיר לו כי הממשלה המכהנת נבנתה על בסיס זכות הווטו שעומדת לרשותם של שני ראשי האגפים בתוך הממשלה: לראש הממשלה יאיר לפיד, ראש המחנה המרכז־שמאל ולבנט, בתור ראש האגף הימני בתוך הממשלה.

"אם תתפטר, הימין יאבד את זכות הווטו והשותפים מהמרכז־שמאל יקבלו אפשרות בלעדית להוביל מהלכים או לקבל החלטות בלי שלימין תהיה כל יכולת לעצור אותם", אמר לו השר. בנט הסכים והחליט שלא להתפטר, לפחות עד הבחירות.

מלשכתו של בנט נמסר בתגובה: "בנט פועל מתוך אחריות לאומית ומייצג בממשלה חלקים גדולים בימין ובמרכז הישראלי. הוא החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים לעת עתה, אך בכוונתו להישאר בתפקידו עד לבחירות".

נפתלי בנט בחירות לכנסת ה-25 פרישה מהחיים הפוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד