כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בביקור אצל ראש הישיבה

בקריאות 'אפיקורס' ושירת 'וכל קרני רשעים': כך התקבל נתניהו בבני ברק

רה"מ לשעבר נתניהו הגיע בצהריים לביקור אצל המנהיג הליטאי רה"י הגרי"ג אדלשטיין ברחוב ראב"ד בב"ב. הביקור התקיים ללא תיעוד תקשורתי אך בחוץ חטף שאגות של 'כופר', 'אפיקורס' בבואו ובצאתו. 'בחדרי' עם התיעודים לאחר הדברים החריפים של הגר"ב שרייבר שפורסמו השבוע

בקריאות 'אפיקורס' ושירת 'וכל קרני רשעים': כך התקבל נתניהו בבני ברק
הסקרנים מתחת לבית הגרי"ג צילום: רוני בן נאים

במשך עשרים דקות שהה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בביתו של מנהיג הציבור הליטאי ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין נשיא המועצת של 'דגל התורה' בביקור שנחשב להיסטורי בערב הבחירות לכנסת ה- 25. 

ראש הממשלה לשעבר התקבל בקריאות 'בוז', 'כופר' ו'אפיקורס', לצד שירת 'וכל קרני רשעים' שנשמעה ברחוב ראב"ד ליד מעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין וזאת על רקע הדברים של הגאון רבי בונים שרייבר ראש ישיבת 'נתיב הדעת' שפורסמו השבוע ב'בחדרי חרדים' ועוררו גל הדים עצום בכל היהדות החרדית ואף בפוליטיקה. 

בפגישה השתתף גם ח"כ משה גפני יו"ר דגל התורה, הפגישה הייתה סגורה עם ראש הישיבה, כאשר הצדדים סיכמו כי לא תפורסם תמונה מהמפגש גם לא בדוברות הליכוד וגם לא בדוברות בית ראש הישיבה.

בכניסתו כאמור לבית ראש הישיבה ברחוב ראב"ד התקבל נתניהו על ידי תושבי המקום ובחורי ישיבות בקריאות של 'עוכר ישראל' וצעקות 'אפיקורס'. 

כזכור, אתמול דווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים' כי  כחודש אחרי שבית ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין דחו בקשה לקיים פגישה בין יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו למנהיג הציבור הליטאי  פגישה שתתקיים 39 ימים בלבד קודם הבחירות המכריעות.

במקור נתניהו ביקש לפגוש את ראש הישיבה כדי להשפיע עליו בחילוקי הדעות בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' שאיימו לפצל את 'יהדות התורה', אך אז סירבו אנשי הבית לקיים את הפגישה.

הפגישה מגיעה גם ברקע הדיווח ב'בחדרי חרדים' על ביקורת שהשמיע נגדו ראש הישיבה הגאון רבי בונים שרייבר, שהתבטא נגד הנאמנות המחולטת של המפלגות החרדיות לגוש נתניהו. ראש הישיבה התבטא בין הייתר כי "נתניהו הוא עוכר ישראל, מגדולי מחטיאי הרבים".

בנימין נתניהו הרב גרשון אדלשטיין וכל קרני רשעים בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד