י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תמיכה מלאה בפלסטין

שהידים: בל"ד פתחה את הקמפיין עם דגלי אש"ף

‏בל"ד פתחה היום בקמפיין הבחירות שלה. יו"ר המפלגה, סאמי אבו-שחאדה אמר בכינוס: "פאר ונצח לשהידים הגיבורים שלנו, כל שהידי פלסטין. ברכות לאסירינו הגיבורים בבתי הכלא של הכיבוש, אנחנו גאים בלוחמים האלה למען החירות". עוד אמר אבו-שחאדה: "אנחנו לא נאבקים לטובת שיפור 'תנאי העבדות', אנחנו נאבקים למען שחרור עמנו"

שהידים: בל"ד פתחה את הקמפיין עם דגלי אש"ף
ח"כ סמי אבו שחאדה צילום: דוברות הכנסת

‏בל"ד פתחה היום את קמפיין הבחירות שלה בכנס בהשתתפות מאות בבאקה אל-ע'רביה. דגלי אש"ף הונפו שם לרוב. יו"ר המפלגה, סאמי אבו-שחאדה אמר: "בעוד כמה ימים יום השנה להתקוממות ירושלים ואל-אקצא בשנת 2000 - פאר ונצח לשהידים הגיבורים שלנו, כל שהידי פלסטין. ברכות לאסירינו הגיבורים בבתי הכלא של הכיבוש, אנחנו גאים בלוחמים האלה למען החירות".

לדבריו, הם עומדים בפני ימים קשים, למה? "עכשיו יש גם חגים וגם בחירות ומי שרוצה להרוויח ציבור צריך להסתמך יותר על הציבור הימני ובפועל למרבה הצער, יהיו תקיפות יותר ופריצות יותר במסגד אל-אקצא, ייתכן שתהיה הרבה יותר אלימות, אנחנו צריכים לנקוט בתפקיד שלנו כמובן כמו שהיינו תמיד בשטח". את הדברים הביא עמרי חיים מ'כאן חדשות'.

עוד הזכיר אבו-שחאדה: "אנחנו לא נאבקים לטובת שיפור 'תנאי העבדות', אנחנו נאבקים למען שחרור עמנו, צדק, שוויון וכבוד לכולם".

הוא שלח "ברכות לצעירינו האסירים של התקוממות הכבוד (פרעות מאי 2021) בבתי הכלא הישראליים. ברכות לצעירי התקוממות הכבוד, אנחנו אוהבים אותם ומכבדים אותם כולם, מי שבבל"ד ומחוץ לבל"ד והחידוש הוא שחלק גדול מהם היה מחוץ לבל"ד, זה יכבד וישמח אותנו שיהיו איתנו בבל"ד".

מטאנס שחאדה, שכיהן כיו"ר מפלגת בל"ד וכחבר הכנסת מטעמה בסיעת הרשימה המשותפת, אמר על האלימות בחברה הערבית: "הפתרון של זה לא בתכנית ממשלתית להוספת תחנות משטרה בערים הערביות, או בגיוס שוטרים ערביים. הצורך הוא לשינוי מדיניות, על המשטרה להתנהל איתנו כאזרחים שווים, אין פיתוח כלכלי בלי חירות, אין מאבק באלימות בלי פיתוח חברתי, זאת משטרת רדיפה פוליטית".

יצויין  כי במהלך הכינוס נרשמו מחיאות כפיים סוערות מהקהל ויו"ר המפלגה אבו-שחאדה, בעת ציון חילופי ברכות עם וליד דקה - מחבל שהיה מעורב בחטיפתו ורציחתו של החייל משה תמם ז"ל בשנת 1984.

סמי אבו שחאדה בחירות לכנסת ה-25 מפלגת בלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד