כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מה נאמר בחדר

ביקשו תמיכה: הרב חיים דרוקמן נועד עם מועמדי 'הבית היהודי'

למרות תמיכתו הפומבית במפלגתו של סמוטריץ', זקן רבני הציונות הדתית נפגש אמש בשעת לילה עם איילת שקד ומועמדי מפלגתה - אשר ביקשו את תמיכתו. הרב לא קרא להם לפרוש וגם לא הביע בהם תמיכה | גורם בבית היהודי: "אנחנו הציונות הדתית שהוא מסמל" | כל הפרטים

ביקשו תמיכה: הרב חיים דרוקמן נועד עם מועמדי 'הבית היהודי'
הרב דרוקמן צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

37 ימים לבחירות: הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, נועד אמש (מוצ"ש) עם יו"ר 'הבית היהודי' איילת שקד ומועמדי מפלגתה לפגישה ממושכת, בה הם ביקשו את תמיכתו.

הפגישה, שנערכה לבקשת המפלגה, התקיימה בביתו של הרב ובמהלכה מועמדי 'הבית היהודי' ניסו להסביר לרב מדוע לתמוך בהם, למרות כניסת שקד לממשלה. הרב בעיקר הקשיב, אך לא העביר את תמיכתו ממפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ'.

גורם במפלגה אמר ל'בחדרי חרדים' בתום הפגישה: "אנחנו הציונות הדתית שהרב מסמל". הרב לא ביקש מהם לפרוש מהמרוץ, למרות הקריאות בימין לאור העובדה שהם לא עוברים את אחוז החסימה בכל הסקרים.

הסוגייה של הממשלה האחרונה כמעט ולא עלתה לשיח, אך המועמדת אורנה שטרקמן, שנכנסה לכנסת כחלק מהחוק הנורבגי, הביעה מחאה בפני הרב על השתיקה של הרבנים מול הקמפיין של סמוטריץ' נגד 'ימינה' בשנה האחרונה. בתגובה, הרב הזכיר שהוא התקשר אז לסמוטריץ' על הקמפיין שהוביל אז נגד שקד באומרו שהיא "תומכת טרור".

מלשכת שקד נמסר: "חברי רשימת הבית היהודי ביקרו היום את הרב דרוקמן, ישבו איתו לשיחה ארוכה ואיחלו לו שנה טובה". חבר הכנסת יום טוב כלפון צייץ: "הרב הקשיב בקשב רב כהרגלו, ובירך אותנו. באופן אישי התרגשתי מאוד לשמוע את דברי חוכמתו מפיו".

בצלאל סמוטריץ איילת שקד הבית היהודי הרב דרוקמן בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד