כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רקטה התפוצצה בשטח חקלאי • סיכום אירועי החג

רקטת קסאם התפוצצה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון • גבר הוכש על ידי נחש • סיכום כל אירועי החג

צילום ארכיון: משטרת ישראל
צילום ארכיון: משטרת ישראל

מועדים לשמחה, סיכום אירועי חג ראשון של סוכות:

הבוקר (ה) מצאו כוחות מה"ל רקטת קסאם שהתפוצצה באזור המועצה האזורית חוף אשקלון. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. קודם לכן, במהלך הלילה, נשמעה אזעקת צבע אדום בחלק מיישובי המועצה.

אתמול, סמוך לשעה 02:30, התקשר אב למוקד וביקש סיוע דחוף. בנו בן ה- 27 רשם בפייסבוק שברצונו להתאבד וכשביצע בדיקה בחדרו מצא כדורים על מיטתו וגילה שבנו יצא עם הרכב. שוטרי משטרת תנועה ארצית דרום יצאו לסרוק את הכבישים והצליחו לאתר את הרכב בכביש 6, ק"מ 91 . בתוך הרכב ישב הבן כשהוא מעורפל לאחר שבלע כדורים. השוטרים פינו אותו במיידית לבית החולים כשמצבו קל.

במהלך פעילות יזומה של משטרת תנועה ארצית, סמוך לחוף פלמחים, כנגד נהגים שיכורים, נתפס נהג בן 43 תושב רחובות כשהוא מסיע את אישתו וביתו בת ה-7 בהיותו בגילופין, 820 מק״ג. למעלה מפי שלוש מהמותר. לטענתו, בערב החג שתה 6-7 בירות ולא תיכנן לצאת מהבית. לנהג בוצע שימוע, רישיונו נשלל וריכבו הושבת על אתר.

היום בשעה 15:20, במהלך סיור במחלף התקווה בכניסה לעיר פתח תקווה, הבחין השוטר אלון נהון מיחידת משטרת תנועה ארצית שרון, ברכב מסוג מזדה הנוסע באופן מוזר סמוך לאיצטדיון הכדורגל של העיר. משהתקרב השוטר למקום התקשה לראות את הנהג. להפתעתו, התברר לו שהנהג הוא לא אחר מאשר ילד בן 9 ולידו יושב אביו, תושב העיר. לשאלת השוטר, הכיצד הוא כאבא מסכן את בנו בן התשע כך, טען האב כי "הילד גבר וצריך ללמוד לנהוג". האב עוכב ליחידת משטרת תנועה ארצית שרון לשימוע בפני קצין, ריכבו הושבת והוא זומן לבית המשפט בהליך מהיר.

במהלך סיור בכביש 2 מחבצלת דרומה, איתר צוות מתנדבים של משטרת תנועה ארצית שרון נער כבן 16, תושב נתניה, המשוטט בכביש תוך שהוא מסכן את חייו. המתנדבים עצרו את רכבם והבחינו כי הנער אינו מתקשר ואך סירב לשתף פעולה עימם. מבירור עלה כי הנער לוקה בנפשו וברח מבית הוריו. המתנדבים הרחיקו אותו מהכביש הסואן והחזירו אותו לידי הוריו.

באזור צלמון אתר המשמש לאחסנת ציוד מכני כבד, הגיע רכב וירה לעבר 3 שומרים תושבי עילבון בשנות ה-30 לחייהם לאחר שנפגעו באורח קל ברגליהם. השומרים פונו לביה״ח פוריה. משטרה טבריה פתיחה בסריקה ובחקירות, הרקע שנבדק הוא ככל הנראה סכסוך עסקי.

למרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה, הובא גבר בן 62 שהוכש ברגלו על ידי נחש צפע במורן שליד כרמיאל. מצבו מוגדר בינוני והוא מקבל נסיוב.

בכניסת החג בחצור בן 22 דקר את אחיו בן 25 על רקע סכסוך ביניהם. כתוצאה, האח פונה במצב בינוני לבי"ח צפת. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת הירדן (ראש פינה).

בשעה 03:25 נמסר למד"א מרחב ירקון על רכב פרטי שהתנגש בקיר סמוך לצומת גנים לכיוון סגולה בפ"ת, חובשים ופאראמדיקים של מד"א העינקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בלינסון גבר כבן 26 במצב בינוני עד קשה עם פגיעות ראש וחזה.

בשעה 03:05 נמסר למד"א מרחב דן על גבר שנפגע במהלך קטטה ברח' הגליל בת"א. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר כבן 30 במצב בינוני עד קשה עם חבלת ראש מעופל הכרה.

ב-10:34 התקבל דיווח על גבר כבן 87 עם קוצר נשימה בחוף מלון לוט בעין בוקק כתוצאה מבליעת מי מלח. פרמדיקים של מד"א בסיוע המסוק הדרומי העניקו לו טיפול ראשוני וסיוע נשימתי, והוא פונה בהמשך לחדר הלם בבי"ח סורוקה.

ב-11:49 נמסר למד"א מרחב דן על אישה שנמשטה מהים ע"י אזרחים לאחר שככה"נ טבעה בחוף בוגרשוב בת"א. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה ומפנים לבי"ח איכילוב אישה כבת 74 במצב קשה לאחר שנמשטה מהמים מחוסרת הכרה, ככל הנראה על רקע רפואי.

ב-16:30 התקבל דיווח על ילד כבן 5 אשר הובא בתוך רכב פרטי לצומת דימונה עם חבלת ראש, פרמ"דיקים של מד"א מפנים אותו במצב בינוני לבי"ח סורוקה, הרקע לאירוע אינו ברור.

ב-17:53 נמסר למד"א מרחב דן על רכב שפגע באופנוע ברח' אבן גבירול פינת ארלוזרוב בת"א. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח איכילוב את 2 רוכבי האופנוע, צעירים כבני 20 , במצב בינוני.

בחיפוש שבוצע ע״י שוטרים מתחנת זכרון ומג״ב חוף בבית בג׳אסר אזרקה, נתפס גבר בן 25 מנסה להשליך מתוך הבית אקדח FN 9 מ״מ. האקדח נתפס ביחד עם מחסנית וכדורים. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנה.

בגרמניה נמצאה גופתה של ים לוי, הישראלית בת ה-23 מהיישוב לפיד שנעדרה מאז יום שלישי שעבר. ככה״נ גופתה של לוי נמצאה בהר פלהורן, לא הרחק מאוברסדורף. דובר המשטרה הגרמנית במחוז אישר כי הגופה שנמצאה באזור שבו נעלמה לוי זוהתה כגופתה של הצעירה הישראלית.

ברוך דיין האמת: הבוקר בשעה 06:10 הלך לעולמו בהדסה עין כרם הרב נעים יוסף ז"ל, אחיו של הרב עובדיה יוסף. בן 92, השאיר אחריו 9 ילדים, התגורר ברחוב תורה מציון בירושלים.

סיכום אירועי החג בשיתוף אתר ׳בחדרי חרדים׳, מוקד זק״א וקבוצת העיתונאים ׳רוטרניק׳.
חג סוכות סיכום אירועי רקטה נחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד