כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בידכם הדבר

דורון אמיר בכנס החדשנות החרדית: אתם מייצרים את האפליה

יזם "הטובים לסייבר" ומנכ"ל היוניקורן CyTaka בנייני האומה ירושלים, דורון אמיר נאם בפסגת הסטארטאפ והחדשנות החרדית שנערכה בבנייני האומה בירושלים | "אם מגיע אדם ומצטנע בשכר או בתנאים הוא מייצר את האפליה כי אחרי זה החבר והמעסיק כבר מבין שזה עם "הכיפה" מקבל עשרת אלף ש"ח"

דורון אמיר בכנס החדשנות החרדית: אתם מייצרים את האפליה
דורון אמיר צילום: איציק בליניצקי

דורון אמיר, יזם "הטובים לסייבר" הופיע בפסגת הסטארטאפ והחדשנות החרדית שנערכה בבנייני האומה בירושלים והתכבד לשאת דברים. דורון אמיר מקדם פעילות גורפת בנושא תגבור אנשי סייבר במדינת ישראל מהקמת פרויקטים לשילוב לוחמים בהייטק ועד לעידוד השקעות במיזמי הייטק במגזר החרדי.

אמיר אמר בכנס: "להגיד שחרדים צנועים בדרישות השכר שלהם ולראות את זה כדבר חיובי אני לא חושב שזה מעודד ושלא תעיזו לתת לאף אחד לקרוא לכם צנועים בשכר צניעות זאת מעלה אדירה אבל בשכר אם מגיע לכם יותר אתם תשימו את זה על השולחן ותילחמו על זה !! כי בכל מקום שאתם תבואו כיזמים לבקש השקעה ולא תעריכו את עצמכם בצורה נכונה הכרישים יאכלו לכם את הבשר".

אמיר כבר ציין בעבר כי מספר אנשי הסייבר ומומחי אבטחת המידע משמשים למעשה כמעין תמ"ג (GDP) חדש, וככל שיש יותר אנשי סייבר המקדמים סייבר הגנתי כך המדינה מוגנת יותר מבחינה טכנולוגית כלומר המערכת זוכה לאמון ותפקוד יציב ויעיל החל מהפעלת פלטפורמות עסקיות מבוססות טכנולוגיה ועד למתן שירותים ממשלתיים כגון רפואה, בטחון, תחבורה וכל רכיב מודרני הדורש היום חיבוריות וקישוריות בנוסף ליחס ישיר על איכות החינוך, המחקר האקדמי, הכלכלה, הבנקאות, וכלל רכיבי המודרניזציה שמאפיינת מדינות מתקדמות.

עוד הוסיף אמיר לנושא השכר בתעשייה בהקשר לאוכלוסייה החרדית שמקבלת שכר נמוך יותר ואמר: "אומרים לכם שאתם מוחות נפלאים מנימוקים מחמיאים של זיכרון טוב וכישורי ניתוח מצויינים בגלל לימודי גמרא אבל בסוף אומרים לכם לא נורא תעבוד בשביל עשר אלף שקל... לא!! אתם מייצרים את האפליה אם מגיע אדם ומצטנע בשכר או בתנאים הוא מייצר את האפליה כי אחרי זה החבר והמעסיק כבר מבין שזה עם "הכיפה" מקבל עשרת אלף ש"ח תזכרו אתם מייצרים את הערך של עצמכם!!".

אמיר סיים את דבריו בדברי עידוד שהכוח של ישראל הינה באחדות וכל אדם שנכנס לתעסוקה בהייטק עוזר לכלכלת המדינה יותר מזה, זה מבורך אם מדובר ביוצאי 8200 או מיחידה אחרת, לוחמים או תומכי לחימה, חרדים או נותני שירות לאומי וגם חסרי תעסוקה, הכניסה להייטק אפשרית זאת רק שאלה של בחירה וכוח רצון למי שבאמת רוצה יש מיזמים ופרויקטים רבים בישראל המאפשרים זאת.

בתמונה : דורון אמיר יזם "הטובים לסייבר" ומנכ"ל היוניקורן CyTaka בנייני האומה ירושלים

כנס חדשנות אפליית חרדים חרדים בהייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד