כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לָקל אֲחַלֶּה פָנָיו

כ-21 אלף מתפללים באומן: ללא אירועים חריגים

לפי הערכות, כעת שוהים בעיר אומן שבאוקראינה כ-21,000 מתפללים. עד כה האירוע עובר ללא אירועים חריגים כלל. ארגון הצלה אוקראינה מדווח כי כ-370 מקרים רפואיים טופלו על ידי צוות המרפאה של הארגון

כ-21 אלף מתפללים באומן: ללא אירועים חריגים
אלפים באומן צילום: ארגון הצלה אוקראינה

כ-21,000 מתפללים עד כה באומן, התפילות עוברות ללא אירועים חריגים כלל. הציבור קשוב להנחיות ומיישם בשטח את הוראת הרשויות. "אנו תפילה שכך ימשיך ומבקשים מהציבור להמשיך להיות קשובים להנחיות הגורמים", נמסר מארגון הצלה המקומי.

עד כה טופלו על ידי מתנדבי הארגון כ-370 מקרים רפואיים. מארגון הצלה נמסר כי "אנו מאחלים לכלל עמך בית ישראל שנה טובה ומתוקה ורק בריאות. וכמו כן לא לשכוח להתפלל למען שלומה של מלכות שמדינת אוקראינה תגבר על אויביה והשקט והשלום יחזור למחוזותינו".

שלומי אלישע סמנכ"ל ארגון הצלה אוקראינה בפניה לקהל הרחב שיגיע לאומן. "אנו קוראים לציבור ששוהה בימים אלו בחודש הרחמים והסליחות להישמע לחוקי המדינה והוראות הרשויות של המדינה, אוקראינה נמצאת במלחמה על עצמאותה ואסור להקל ראש במצב בזמן שכל המדינה תחת עוצר, וכמובן להמשיך בתפילה למען שלומה של מלכות שתנצח במהרה את הרוסים".

עוד אומר אלישע: "ככל שהציבור יקשיב להוראות השלטונות, כך הוא יגן על עצמו יותר טוב, ככל שקשובים להנחיות הנסיעה תהיה בטוחה יותר, והציבור מתבקש לא להתחכך עם השוטרים, הם מאד מתוחים, ולכן לא בטוח שהם יהיו נחמדים, אבל זה בגלל הלחץ הגדול בו הם נמצאים, חשוב לזכור שהשוטרים וכוחות הביטחון מטרתם לשמור על הבאים שיוכלו לחזור בשלום".

מלחמת אוקראינה רוסיה אומן הצלה אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד