כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הגראי"ל: "הספרדים החילונים יצביעו גם לליאון"

המועמד לראשות העיר ירושלים הגיע להתברך אצל הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, ימשיך לביתו של הגר"ע יוסף

לאון אצל הגראי"ל
לאון אצל הגראי"ל

כשהוא מלווה בכמה מחברי מועצת העיר ירושלים החרדים, הגיע הבוקר (ו, א' דחול המועד סוכות) המועמד הנתמך על ידי החרדים לראשות העיר ירושלים - משה ליאון - לביקור בבתיהם של גדולי ישראל, כדי להתברך ולזכות בתמיכתם הרשמית.

את סבב הביקורים פתח ליאון בבני ברק, בחזון איש 5, שם הגיע לביתו של הגראי"ל שטיינמן והתקבל בחמימות רבה.

הגראי"ל אמר לליאון כי ירושלים היא דוגמה לכל הערים, ולכן חשוב שיהיה שם ראש עיר שומר תורה ומצוות. הגראי"ל גם הבטיחו שיהדות התורה תעשה הכול בכדי שהוא יזכה בתפקיד.

חברי הסיעות החרדיות שנכחו בחדר, דיברו על האחדות הגדולה. סגן ראש העיר יצחק פינדרוס אמר כי ברקת מעוניין 'לחלן' את העיר, וליאון לקח על עצמו את המשימה לשמור על קדושתה.

בהמשך אמר הגראי"ל בשיעור: "היה אצלי אחד בשם ליאון, הוא רוצה להיות ראש העיר בירושלים אנחנו עוזרים לו, צריך שגם חילונים יצביעו בשבילו. אבל מן הסתם הספרדים החילונים יצביעו בשבילו, לא חושב שהיה ראש עיר ספרדי בירושלים. זה כבוד בשבילם".

משם המשיכה השיירה לביתו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם. הגר"ח דיבר על קדושת השבת וחשיבותה, וציין כי בזכות שמירת השבת ליאון ינצח את ברקת, בהתייחסו לברקת הוסיף הגר"ח כי "מי שלא שומר על השבת - היא תיפרע ממנו", לסיום יחל הגר"ח לליאון בהצלחה ובירכו בחום רב.

לסיום, יעלה ליאון גם לירושלים לביתו של הגר"ע יוסף ברחוב הקבלן.
ליאון ביקור התמודדות בחירות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד