כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשל חוסר היגיינה

ילדים פיתחו דלקת גזזת לאחר התספורת

אישה אוסטרלית סיפרה שבנה פיתח גזזת לאחר ביקור במספרה בסידני, הילד בן ה-11 הלך לספר להסתבר כמדי תקופה, לדברי האמא פריחה פרצה בראשו כמה ימים לאחר מכן. ונאמר לה שהיא האדם השלישי שמתלונן. כעת היא מזהירה הורים לוודא שהספרים משתמשים בחומרים נקיים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixsabay

אמא טוענת שבנה פיתח מקרה מטריד של דלקת גזזת לאחר ביקור במספרה, היא פרסמה אזהרה להורים אחרים להיות מודעים לנוהלי חיטוי. האישה, שביקשה להישאר בעילום שם, לקחה את בנה בן ה-11 למספרה בסידני ב-4 בספטמבר כדי להסתפר ליום הולדתו, אבל לטענתה, כמה ימים לאחר מכן, הזיהום הפטרייתי בעור - הגורם לפריחה וגירודים, הופיע בחלקו האחורי של ראשו במקום בו השתמש הספר בסכין.

האם סיפרה שהיא התקשרה למספרה כדי לדווח על מה שקרה ונאמר לה על ידי עובד המקום שהיא האדם השלישי שצלצל באותו היום עם אותה תלונה. "הייתי בהלם מהגישה הפרשנית שלהם", אמרה ל'דיילי מייל' אוסטרליה.

"זה היה המקרה הכי גרוע של גזזת שראיתי אי פעם, זה לא היה מספרה באיזה חור נידח, זאת חנות מרשת מספרות עם זכיינות לכמה סניפים. "אני מרגישה כעס על ההתעלמות הבוטה מאחריותם לקיים מנגנוני בקרת זיהומים מתאימים". האם אמרה שהמספרה רק התנצלה במידה קלה, לא הציעה החזר כספי, ואמרו לה שזו בעיה איתה מתמודדים ספרים רבים עקב סכין לא מחוטא כראוי.

מספרה גזזת אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד