ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
זעם על אי תשלום

עמד לדין: בעל דירה עקר שרותים וכיור בגלל חוב

בעל בית בבריטניה פרץ לביתו של דייר לו השכיר את הבית והרס את חדר האמבטיה בגלל שהוא חייב שכר דירה. הוא הודה בפינוי והטרדה שלא כדין של דייר במסגרת חוק ההגנה מפני פינוי משנת 1977

עמד לדין: בעל דירה עקר שרותים וכיור בגלל חוב
הכיור והשרותים שנעקרו צילום: Flintshire County Council

טרנס קרמוד, מהווארדן, פלינטשייר - אנגליה, עקר את השירותים, הכיור ושאר חלקי האמבטיה מנכס ההשכרה שלו שאותו השכיר לאדם שלא שילם שכר דירה. האיש בן ה-76, שמשכיר נכסים מזה 30 שנה, הודה שתלש את הריהוט מהדירה לאחר שלא קיבל כסף תקופה.

על פי הדיווח באתר WalesOnline האיש הופיע בבית משפט השלום ב-15 בספטמבר והודה בפינוי והטרדה של דייר שלא כדין במסגרת חוק ההגנה מפני פינוי משנת 1977. בדיון שנערך באותו בית משפט בשבוע שעבר, נאמר לבעל הבית שהתנהגותו "שערורייתית" והיא מסתכמת למעשה בפריצה לביתו של מישהו והוצאת חפצים ממנו.

טרנס קרמודה, אמר כי הוא היה ב"רגע של טירוף" לאחר שנודע לו כי סכום כסף מהשוכר שאותו היה אמור לקבל, לא הגיע אליו, תמונות שצולמו מתוך חדר האמבטיה מציגות את האסלה, הכיור ופריטים אחרים בתוך האמבטיה, עם צינור חשוף ובולט מהקיר וחורים ברצפה, קרמודה הודה בפינוי והטרדה שלא כדין של דייר בדיון קודם שהתקיים בבית משפט.

גילו של קרמוד בן 76 נלקח בחשבון יחד עם העובדה שלא היו לו הרשעות קודמות והוא הודה באשמה בפעם הראשונה. עם זאת, למרות העובדות הללו, נגזר על בעל הבית קנס בסך 1,000 ליש"ט, תוספת של 100 ליש"ט, והוא אולץ לשלם עלויות של יותר מ-2,600 ליש"ט לבית המשפט. את כולן עליו לשלם תוך 28 ימים.

"אנו מאמינים שלכל אחד יש את הזכות לחיות בבית שנמצא במצב תקין, בטוח, חם ומאובטח", אמר כריסטופר ביתהל, חבר הקבינט של פלינטשייר לתכנון, בריאות הציבור והגנה על הציבור. "למרות שאנו שואפים לצמצם את ההשפעות הבריאותיות של תנאי דיור גרועים באמצעות שילוב של ייעוץ וסיוע כלכלי מדי פעם, אנו עוסקים בעניינים כה חמורים עד כי יש צורך בהעמדה לדין".

"התביעה המוצלחת הזו שולחת מסר ברור לבעלי הבית שמועצת פלינטשייר תעשה כל שביכולתה כדי להגן על תושביה מפני פינוי והטרדה בלתי חוקיים. זה משקף את המחויבות של פלינטשייר להבטיח שהבתים במגזר המושכר מנוהלים כראוי ושהדיירים יקבלו את הביטחון הדרוש להם במהלך משבר יוקר המחיה הנוכחי".

כיור שכר דירה העמדה לדין בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד