כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בסיס סודי

לאחר שנשאו את ארונה של המלכה החיילים נוסעים לעיראק

החיילים שנשאו את ארון הקבורה של המלכה אליזבת השנייה, יישלחו לעיראק יחד עם הכוחות המיוחדים של ארה"ב כדי להגן על בסיס צבאי סודי, שבועות ספורים לאחר שזכו לשבחים רבים במהלך הלוויה הממלכתית של המלכה. "תפקידם חשוב מאוד, הם שומרים כדי שאחרים יוכלו לתכנן ולבצע את עבודתם"

הלווית המלכה
הלווית המלכה צילום: The Royal family

החיילים שנשאו את ארונה של המלכה אליזבת השנייה בבריטניה בהלוויה הממלכתית שלה, יוצאים למזרח התיכון כדי לשמור על בסיס סודי של כוחות מיוחדים. החיילים זכו לתשבחות על נשיאת הארון בצורה חלקה על ידי התקשורת העולמית, עכשיו שמונת החיילים יחד עם המפקד שלהם אמורים לטוס לבסיס אווירי צפון עיראקי באירביל בכורדיסטן, להשתתף במשימות לצד הכוחות המיוחדים של ארה"ב.

החיילים שזכו לשאת את הארון הם דין ג'ונס המפקד שהוביל את הארון. יחד עם אלכס טרנר, טוני פלין, ג'ייק אורלובסקי, פלטשר קוקס, ג'יימס פטרסון, ראיין גריפית'ס, לייק סימפסון ודיוויד סנדרסון.

אולם התפקיד הבא שלהם יהיה שונה מאוד, מוטלת עליהם המשימה להגן על מחנה הכוחות המיוחדים של בריטניה מפני התקפה של המדינה האיסלאמית (דאעש) במשימה חשאית. הבסיס שעליו ישמרו ספג אש משמעותית השנה, עם כחמש התקפות רקטות נפרדות ששוגרו על המקום.

גורמי מודיעין מאמינים שההתקפות הגיעו מהמשטר האיראני בעודו ממשיך לחפש נקמה על ההתנקשות של ארה"ב בגנרל קאסם סולימאני שפיקד על כוח קודס, חטיבה של משמר המהפכה האיראנית האחראית על פעולות צבאיות זרות. קצין בכוחות הללו לשעבר, הארי וויליאמס, אמר ל'דיילי סטאר': "תפקידם חשוב מאוד, הם שומרים כדי שאחרים יוכלו לתכנן ולבצע את עבודתם".

זמן קצר לאחר עבודתם הטקסית בלוויה, הם ערכו הכשרה לקראת משימתם הקרובה בוולינגטון שבלונדון. לא ברור כמה זמן תימשך המשימה המווחדת, מבצעי כוחות מיוחדים זוכים להתייחסות פומבית על ידי הממשלה רק לעתים רחוקות.

המלכה אליזבת עיראק כורדיסטן מלכת אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד