כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מוזר או שווה לאמץ?

שקט, כאן אוכלים: המסעדה שגובה קנס על ילדים צורחים

מסעדה בסינגפור יצאה בצעד מרחיק לכת ושנוי במחלוקת. ילדים שיפריעו לשאר הסועדים הוריהם ישלמו קנס כספי. הבעלים מסביר בין היתר כי "לא רק שההשתוללות הזו מסוכנת, שכן המלצרים שלנו מסתובבים עם מנות חמות וכלים חדים, מדובר בחוסר כבוד כלפי אורחים המעוניינים לסעוד באווירה שקטה ונעימה"

שקט, כאן אוכלים: המסעדה שגובה קנס על ילדים צורחים
מסעדה. אילוסטרציה צילום: גילי יערי, פלאש 90

תכנית סינגפור שהבטיח ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ליישם בישראל, לא קרתה בסוף, אולם לפחות תסכימו שחובה לאמץ משהו קטן מסינגפור הנאורה. 

מסעדת הגריל 'Angie’s' בסינגפור תחל לגבות עשרה דולרים (מטבע מקומי) השווים ל-24 שקלים בערך, מכל משפחה סועדת שילדיה יצעקו ויפריעו ללקוחות האחרים השוהים במסעדה.

הקנס השנוי במחלוקת נכנס לתוקף לפני מספר שבועות, בעקבות  לקוחות שהלינו כי כאשר ילדים צועקים במסעדה חוויית הארוחה שלהם נפגעת.

במסעדה ישנו גילוי נאות על אודות הקנס כאשר הלקוח נכנס ומזמין שולחן ותפריט. ולבחירתו האם להשאיר את הילדים מחוץ למסעדה או לשמור עליהם שקטים ושלווים לבל יפריעו לשאר המבלים. 

בעלי המסעדה הסבירו לתקשורת ואמרו: "99 אחוזים מהלקוחות שלנו מכבדים את המדיניות הזו, מבינים שהיא גובשה מתוך כוונות טובות בלבד, ומעריכים את המאמצים שלנו לספק חוויית אירוח מהנה לכולם - ולא רק לבודדים. לא רק שההשתוללות הזו מסוכנת, שכן המלצרים שלנו מסתובבים עם מנות חמות וכלים חדים, מדובר בחוסר כבוד כלפי אורחים המעוניינים לסעוד באווירה שקטה ונעימה. אנחנו מבינים שאי אפשר לרצות את כולם, אבל נעשה כמיטב יכולתנו למנוע התנהגות אגוצנטרית ולעודד כבוד הדדי בין כל האורחים שלנו".

לדברי בעלי המסעדה, הקנס עושה את שלו ומאז שהוא נכנס לתוקפו, ישנם פחות ילדים רועשים במסעדה שהפכה לשקטה וחווייתית. "ניכר שההורים עושים מאמץ גדול יותר בלוודא שהילדים שלהם לא מפריעים לסועדים האחרים", סיכם הבעלים.

ומה דעתכם, מוגזם או שווה לאמץ? תנו בתגובות.

סינגפור מסעדה תינוק צורח צועקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד