כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נווה פריצקי מציגה: קורס קידום אתרים לכל תלמיד

נווה פריצקי הינה אחת מן הערים הצעירות ביותר בישראל, הלכה למעשה כ-30% מן תושבי נווה פריצקי הינם בין הגילאים 13-18. ראש עיריית נווה פריצקי גלעד קמר המתמחה גם במלאכת קידום אתרים החליט להנגיש עבור אותם תלמידים את היכולת ליהנות מקורס קידום אתרים בחינם אשר יתן להם מעט רקע לעולמות הטכנולוגיה, ילמד אותם מחויבות מה היא ואף יעזור להם להיכנס בצורה נכונה יותר אל שוק התעסוקה בעתיד

נווה פריצקי מציגה: קורס קידום אתרים לכל תלמיד
קידום אתרים צילום: FREEPIK

נווה פריצקי – חורטת על דגלה קדמה וטכנולוגיה

נווה פריצקי הינה עיר אשר הוקמה בשנת 2022, העיר הוקמה כחלק מתכנית דגל של מדינת ישראל במטרה להיות "עיר הדגל" של ישראל ושל מטרופולין גוש דן בפרט. העיר נמצאת במחוז תל-אביב יפו אל מול הים התיכון וגובלת בערים בת ים, רמת גן והרצליה. המטרה של נווה פריצקי היא להפוך עד שנת 2030 לעיר המובילה ביותר בישראל כאשר היא מהווה חלק בלתי נפרד מן כלכלת המדינה, התפתחות הטכנולוגיה, תרבות, בנייה, אמנות והיי-טק. כיום אנו רואים לא מעט משפחות, זוגות צעירים ואנשי טכנולוגיה והיי-טק אשר בוחרים להגיע אל נווה פריצקי מאחר והעיר סומנה להיות "הדבר הבא".

נווה פריצקי לוקחת חלק בפרויקט – מחשב לכל תלמיד

כבר מזה מספר שנים שמשרד החינוך בישראל מפעיל מערך הנקרא "מחשב לכל תלמיד". אם אנחנו נחזור אחורה בזמן אנו נראה כי מרבית העבודות והתלמידים היו עובדים יחד עם מחברת ועט, אך כיום זה ממש לא כך וכמעט הכל נעשה בצורה דיגיטלית ומודפסת. יחד עם זאת ישנם ילדים רבים אשר אינם יכולים להרשות לעצמם מחשב אישי מסיבות שונות. נווה פריצקי עובדת ללא לאות על מנת לקחת חלק בפרויקט של משרד החינוך – מחשב לכל תלמיד.

העירייה הקציבה לעצמה כ – 3 מיליון שקלים על מנת לספק לכל אחד מן התלמידים בעיר מחשב נייד, חדש ואיכותי. העירייה עובדת יחד עם מטה Lenovo ו-Dell בארץ וכל אחד מן התלמידים אף מקבל אחריות של 5 שנים על המחשב.

כך מצמצת נווה פריצקי ככל האפשר את הפערים הכלכליים השונים בין התלמידים, יוצרת שייכות ואחדות ונותנת להם את האפשרות להשתמש במחשב נייד איכותי מן החברות המובילות בישראל.

חסר תקדים: קורס קידום אתרים לכל תלמיד – מה זה אומר?

לא כרנו הרבה ערים אשר הסכימו להרים את הכפפה ולתת לתלמידים שלהם קורסים בחינם, נווה פריצקי היא אחת מהן. נווה פריצקי בראשותו של גלעד קמר המתמחה בקידום אתרים החליטה להקים קורס חדש אליו יוכלו לגשת כל תלמידי נווה פריצקי – במהלך הקורס ילמדו התלמידים את עולם קידום האתרים, יקבלו כלים פרקטים ואף הבוגרים מבניהם יקבלו עזרה בהשמה בחברות טכנולוגיה – כך יוכלו התלמידים לעשות את דריסת הרגל הראשונה שלהם בעולמות הטכנולוגיה.

דרישות הקורס

  • על התלמיד להיות בין הגילאים 13-18
  • על התלמיד להיות רציני ולא לאחר לאף אחד מן שיעורי הקורס
  • על התלמיד להיות מעל ממוצע ציונים של 85 במוסד הלימודים בו הוא לומד
  • על התלמיד להראות זיקה לעולמות הטכנולוגיה והמחשוב

מה זה קידום אתרים?

דיברנו על הקורס אך רבים מכם שואלים את עצמכם מה זה הלכה למעשה קידום אתרים. כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים(או בשמו הלועזי SEO) אנו מדברים על מגוון רחב של פעולות אשר ננקטות על מנת להעלות את דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש. נסו לחשוב כמה פעמים ביום אתם מחפשים בגוגל דברים שונים – החל ממתכון לשקשוקה, דרך טיפים לעבור את הבגרות והפסיכומטרי בצורה נכונה ועד רכישה של מוצרים לבית. כל התוצאות שאתם רואים שם הינם תוצאות אשר הגיעו כתוצאה מעבודה קשה, נכונה ואיכותית של קידום האתר.

התחום נמצא בשנים האחרונות בצמיחה מטורפת ועסקים רבים הבינו כי על מנת להצליח קיים הצורך להופיע במקומות הראשונים במקומות החיפוש, כתוצאה מכך אנו רואים עלייה גם בביקוש לאנשים המתמחים במלאכת קידום אתרים לחברות רבות. כתוצאה מהצורך הזה ומהעלייה בצמיחה עיריית נווה פריצקי החליטה להרים את הכפפה ולעשות דבר אשר לא נראה בארץ כמותו.

דבר ראש העיר – גלעד קמר

"אני שמח לקדם את אחד הפרויקטים והמיזמים הראשונים מסוגם בישראל. בעלי המלאכה בעירייה עובדים קשה על מנת לגרום לקורס זה לצאת לפועל ואנחנו כבר מחכים לתוצאותיו שאין לנו ספק שיניבו פירות".

קידום אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד