י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נכדו של רב העיר

לאחר מחלה נדירה: הבחור מוישי יעקובוביץ ז"ל

נפש נקי וצדיק היה הבחור משה יעקובוביץ ז"ל משכונת רמות ד' בירושלים שכל חייו היה מסובל בייסורים ולא מש מתוך התורה. בראש השנה הידרדר מצבו והוא פונה לבית החולים שם נפטר במהלך הלילה

לאחר מחלה נדירה: הבחור מוישי יעקובוביץ ז"ל
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: במוצאי ראש השנה נפטר לבית עולמו הבחור החשוב בעל הייסורים משה יעקובוביץ ז"ל משכונת רמות ד' בירושלים, לאחר שנים של ייסורים במחלה נדירה בה חלה מילדותו, והוא בן 25 בלבד. 

משה ז"ל נולד בט' שבט תשנ"ז לאביו הגאון ר' מרדכי שלמה יעקובוביץ שליט"א בנו של הגאון רבי יצחק יחיאל יעקובוביץ זצ"ל, רב העיר הרצליה שנפטר לפני שלוש שנים, אביו, רבי מרדכי שלמה משמש כממלא מקומו של אביו ברבנות ובמוסדות התורה בהרצליה. 

הבן מוישי, היה עלם חמודות שהיה מסובל בייסורים כל ימיו, אך למרות הכל עמל ויגע בתורה ולא מש מתוך אוהלה של תורה, דקדק במצוות קלה כבחמורה, והיה מתפלל במסירות נוראה, היה אהוב וחביב על כל סובביו. 

בראש השנה שהה עם הוריו בהרצליה שם משמש אביו כרב במקום אביו זצ"ל הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה ובמהלך הלילה של מוצאי החג נפטר לבית עולמו. 

הוא הותיר אחריו את הוריו שיחי', אחיו ואחיותיו. 

מסע הלוויה היום (רביעי, צום גדליה) בשעה 14:00 בצהריים מבית הוריו רחוב בנימין מינץ 6 בשכונת רמות ד' בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הרב יעקובוביץ רמות הרצליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד