כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מקרה חריג

בגלל הקשר לנתניהו: ביטל לעו"ד את חוזה השכירות

עו"ד חור אוריאל ניזרי, שמייצג בין היתר את יאיר נתניהו בהליך משפטי, טוען כי בעל דירה ביטל עמו חוזה שכירות לאחר הסיכום בגלל ששמע כי הוא תומך ומסייע למשפחת נתניהו. "הבן אדם כבר שנה וחצי מפגין נגד נתניהו, הוא חושב שכל הארגון של נתניהו זה ארגון פשע". עורך הדין מתכוון לתבוע את המשכיר

בגלל הקשר לנתניהו: ביטל לעו"ד את חוזה השכירות
יאיר נתניהו לצד אביו ראש הממשלה צילום: Kobi Gideon/GPO

עו"ד חור אוריאל ניזרי טוען כי משכיר דירה ביטל חוזה שכירות מולו בגלל העובדה שהוא מייצג את יאיר נתניהו במשפט שמתנהל נגדו וכן בגלל תמיכתו הפוליטית בבנימין נתניהו.

ניזרי סיפר ליובל אראל מ-N12 כי ילדיו כבר הודיעו בבית הספר שהם עוברים דירה, המשפחה הזמינה ציוד והודיעו שהם עוזבים את הדירה הנוכחית - ואז בעל הבית שינה את דעתו.

"הבן אדם כבר שנה וחצי מפגין נגד נתניהו, הוא חושב שכל הארגון של נתניהו זה ארגון פשע", הסביר המתווך לעו"ד ניזרי בשיחה שהגיעה לידי N12. "הוא חושש מאוד שמחר אם נתניהו יעלה לשלטון, הוא יהיה כמו פוטין, כמו ארדואן, הוא אומר אני יכול להיות בכלא בגללו. אתה מאחורי הקלעים דואג ועוזר לזה שנתניהו יעלה לשלטון".

עו"ד ניזרי שאל את המתווך: "אני רוצה להבין, אתה מדבר ברצינות?" והוסיף "הילדים כבר הודיעו בבית ספר שהם עוברים. אתה מבין איזה נזק זה? זה נפשית לילדים גם. הם כבר באו וזה הבית שלהם, כבר תכננו, השקענו וכבר הזמנו וקנינו דברים".

המתווך חזר שוב על הנימוק: "מפריע לו כל העשייה שלך בנושא. תשמע, קשה לו עם נתניהו. בן אדם בגיל שלו כבר, יוצא עם האישה והילדים להפגנות, כמעט קיבל מכות בהפגנות האלה, ומאוד קשה לו עם הנושא הזה".

הוא הוסיף והסביר לעו"ד כי "זה לא הייצוג של משפחת נתניהו, זו העשייה שלך מאחורי הקלעים להעלות את נתניהו שייבחר, והוא מאוד מאוד חרד למדינת ישראל. הבן אדם אומר שהוא לא יכול היה לחזור לעצמו באותו יום, הוא לקח את זה מאוד קשה".

"הפעולות שנעשות על ידך בשביל שנתניהו יצליח, זה מפריע לו כי זה הפחד שלו שנתניהו יצליח", הוא ציין. "לא היה מפריע לו שאתה ואשתך גם תבחרו בנתניהו כאנשים רגילים, אבל מפריע לו כל העשייה שלך לטובתו".

כעת, בכוונתו של עו"ד ניזרי להגיש תביעה נגד המשכיר. במכתב התראה ששלח ניזרי נכתב: "המעשים שנעשו על ידכם הינם חמורים ביותר ויש להצטער כי נעשו. טוב היה להם ולעולם אילו לא נעשו כלל וכשנעשו יש להוקיע אותם בכל פה. אוי לה למדינה בה לא יינתן שירות לאדם בשל עבודתו ו/או עשייתו הציבורית ו/או הפוליטית בוודאי שעה שאין שום פסול במעשים אלה. מה עשו לכם שני ילדיו הקטנים בני ה-4 וה-7 של הח"מ ובת זוגו ואף הח"מ בעצמו אשר הרגשתם צורך לפגוע בהם בצורה כל כך קשה ולמה?!"

המתווך ובעל הדירה לא הגיבו עד כה לידיעה.

 

השכרת דירה יאיר נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד