כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הבן של וויליאם וקייט

ג'ורג' בן ה-9: "אבא שלי יהיה המלך, אז כדאי שתיזהר"

בחילופי דברים בין הנסיך ג'ורג', בנו של יורש העצר הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, לבין חבר לכיתה, אמר הבן: "אבא שלי יהיה המלך אז כדאי שתיזהר". ההורים מנסים לא להכביד עליו עם אחריות מוקדם מדי

ג'ורג' בן ה-9: "אבא שלי יהיה המלך, אז כדאי שתיזהר"
הנסיך ג'ורג' צילום: The Royal family

הוא אולי רק בן תשע, אבל הנסיך ג'ורג' יודע בדיוק מי הוא, ואמר לחבר לכיתה שרב איתו: "אבא שלי יהיה המלך אז כדאי שתיזהר". ה'דיילי מייל' מדווח כי בנם הבכור של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, אמר לחברו ללימודים שאביו יהיה המלך וש"מוטב להיזהר", כך לפי הסופרת המלכותית קייטי ניקול.

בספרה "הרויאלים החדשים", טענה ניקול שג'ורג' ואחותו הנסיכה שרלוט, בת השבע, והנסיך לואיס, בן ארבע, גדלו עם הבנה של המלוכה ו"תחושת חובה". היא הוסיפה כי בעוד שג'ורג' יודע שיום אחד הוא יהיה מלך, ההורים מנסים לא להכביד עליו עם יותר מדי אחריות מוקדם מדי. "הם מגדלים את ילדיהם, במיוחד הנסיך ג'ורג', עם מודעות מי הוא והתפקיד שהוא יירש, אבל הם להוטים לא להכביד עליהם בתחושת חובה", כתבה ניקול.

"ג'ורג' מבין שיום אחד הוא יהיה המלך וכילד הוא אמר לחבר בבית הספר, 'אבא שלי יהיה המלך אז כדאי שתיזהר', ההורים רוצים להעניק לילדיהם חינוך שקט בלי הרבה פרסום למרות היותם בלב משפחת המלוכה".

המלכה אליזבת וויליאם וקייט הנסיך וויליאם נסיך בריטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד