כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מסחר בחוזים עתידיים כל הדרך אל הבנק

המדריך המלא להבנת חוזים עתידיים במסחר בשוק ההון. כל מה שרציתם לדעת על החוזים העתידיים במאמר אחד

מסחר בחוזים עתידיים כל הדרך אל הבנק
מסחר בחוזים עתידיים צילום: pixabay

מבוא: מהם חוזים עתידיים?

חוזה עתידי הוא צורה סטנדרטית של חוזה בין שני צדדים, שבו אחד מסכים לקנות או למכור סחורה או מכשיר פיננסי במחיר מוגדר בתאריך מוסכם בעתיד. חוזים עתידיים אפשריים מכיוון שמחירי הסחורות והמכשירים הפיננסיים צפויים להשתנות עם הזמן. בדרך זו, חוזים עתידיים עוזרים לנהל סיכונים בכך שהם מאפשרים לאנשים לנעול את המחיר של נכס לתקופת זמן נתונה. ישנם סוגים רבים של חוזים עתידיים.

כמה דוגמאות כוללות: המרת מטבעות, מדדי מניות, מסחר באנרגיה ומתכות, מוצרים חקלאיים ועוד. . בחוזים עתידיים על ביטחון, חוזים עתידיים נוצרים עבור ניירות ערך בודדים. דוגמאות לכך כוללות: מדד S&P 500, אופציות למניות ועוד.

לרוכש חוזה אופציות יש זכות לממש את האופציה שלו במחיר מוגדר במועד פקיעת או לפני כן. המשמעות היא שאם הרוכש מאמין שמחיר נייר ערך יעלה עד למועד זה , הוא יכול למכור את החוזה בחזרה לשוק. מצד שני, אם הוא מאמין שמחיר נייר ערך יירד עד למועד זה, אז הוא יכול לקנות אותו בחזרה מהשוק.

לדוגמה, נניח שאתה מסכים לקנות תירס בחוזה עתידי תמורת $3 בשלב מסוים באוקטובר. זה אומר שאם מחיר התירס יורד מתחת ל-3$ באוקטובר, תקנו אותו במחיר השוק הנוכחי. חוזה עתידי הוא צורה סטנדרטית של חוזה בין שני צדדים, שבו אחד מסכים לקנות או למכור סחורה או מכשיר פיננסי במחיר מוגדר בתאריך מוסכם בעתיד. חוזים עתידיים אפשריים בגלל המחירים של סחורות ופיננסיים

מהן המגמות בחוזים עתידיים?

חוזים עתידיים הם חוזים המייצגים את הערך של נכס בסיס בתאריך מסוים בעתיד. החוזים העתידיים הללו נסחרים בשוק ריכוזי, המאפשר מכירה בחסר וגידור. מסחר בחוזים עתידיים אינו פופולרי כפי שהיה בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, אך הוא עדיין סוחר בהיקפים גדולים של אנרגיה, מוצרים חקלאיים, מתכות ומטבעות. הטיפים למסחר בחוזים עתידיים כוללים: קנייה כאשר יש הרבה תנודתיות בשוק; שימוש ב-stop losses כדי לצמצם הפסדים; ושימוש בניתוח טכני כדי לחזות תנועות מחירים.

 חוזה עתידי הוא מכשיר סטנדרטי וניתן לשינוי המפרט את מערכת היחסים בין הצדדים המעורבים במסחר בנגזרים ללא מרשם. חוזה עתידי הוא הסכם מחייב לרכישה או מכירה של נכס במחיר שנקבע מראש בתאריך מסוים בעתיד. רוכש החוזה משלם מראש ומקבל שווי שוק באותו תאריך, בעוד המוכר מחויב למכור את הנכס במחיר שנקבע מראש.

 ניתן לקנות או למכור חוזה עתידי בין מספר צדדים, והקונה והמוכר בדרך כלל שונים. חוזים עתידיים הם אחד מהמכשירים שבהם משקיע עשוי להשתמש כדי להתגונן מפני סיכון ולקבל ערבות על תזרימי מזומנים עתידיים בתמורה להשקעה פיננסית כיום. חוזה עתידי הוא רכישת נכס במחיר שנקבע מראש היום, עם מסירה

טיפים למסחר בחוזים עתידיים בבורסה

שוק המניות הוא הדרך הנפוצה ביותר לחברות לגייס כסף ולמשקיעים להגדיל את עושרם. זו גם דרך מצוינת לתכנן פרישה, או קרן מכללה. חשוב להבין את הסיכון הכרוך במסחר בחוזים עתידיים בבורסה, אך בעזרת הטיפים הללו תוכלו להיות מומחה תוך זמן קצר! מניות הן אחת מהדרכים הרבות שבהן משקיעים יכולים לבחור להרוויח כסף. מניות מגיעות במגוון צורות, כולל מניות בודדות וקרנות נאמנות מניות. מוצרים אלו בדרך כלל מציעים למשקיעים תיק מגוון המאפשר להם להשקיע במספר חברות עם פוטנציאל להגדלת התשואות לאורך זמן. היו מודעים לדרישות המרווח לפני רכישת מניות או השקעה בקרן נאמנות במניות. השקעה במניות אינה מתאימה לכל אחד, אבל יכולה לספק הרבה תשואה למי שמוכן לקחת את הסיכון.

השקעה במניות היא מסוכנת ואינה מיועדת לכל אחד. זה בדרך כלל מספק סיכון רב למי שמוכן לקחת את הסיכון. מניות הן אחת מהדרכים הרבות שבהן משקיעים יכולים לבחור להרוויח כסף. . מניות מגיעות במגוון צורות, כולל מניות בודדות וקרנות נאמנות מניות. מוצרים אלו לרוב מציעים למשקיעים תיק מגוון המאפשר להם להשקיע במספר חברות בעלות פוטנציאל להגדיל את התשואות לאורך זמן. היו מודעים לדרישות המרווח לפני רכישת מניות או השקעה בקרן נאמנות מניות. - השקעה במניות היא מסוכנת ולא מיועדת לכולם

חוזים מסחר מקוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד