כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הודעת מחאה חריפה"

9 נהרגו ועוד שלושים נפצעו בתקיפה איראנית

משרד החוץ העיראקי הודיע כי שגריר איראן במדינה זומן לבירור דחוף ותימסר לו "הודעת מחאה חריפה" בעקבות המתקפות על אזור כורדיסטאן. בימים האחרונים הותקפו מטות של מפלגות התומכות בין השאר בעצמאות כורדית באזור הגבול בין איראן לעיראק

9 נהרגו ועוד שלושים נפצעו בתקיפה איראנית
מקום נפילת הטילים צילום: צילום מסך

סוכנות הידיעות הרשמית בעיראק מדווחת כי 3 קטיושות נחתו בסמוך לבניין הפרלמנט בגרין זון שבבירה בגדאד. כוחות הביטחון מסרו כי קצין צבא ו-3 חיילים נפצעו כתוצאה מהאירוע. בשעות האחרונות התקיימו עימותים בין מפגינים לכוחות הביטחון על רקע קיום ישיבת פרלמנט ראשונה מזה חודשים, ובחלק מהדיווחים נמסר כי נשמעו קולות ירי במקום. כזכור, פעילות הפרלמנט הושבתה בעקבות העימותים החמושים שהתקיימו בגרין זון בחודשים האחרונים וברקע המשבר הפוליטי שחווה המדינה מאז הבחירות האחרונות.

משרד החוץ העיראקי הודיע כי שגריר איראן במדינה זומן לבירור דחוף ותימסר לו "הודעת מחאה חריפה" בעקבות המתקפות על אזור כורדיסטאן. בימים האחרונים הותקפו מטות של מפלגות התומכות בין השאר בעצמאות כורדית באזור הגבול בין איראן לעיראק.

רועי קייס מדווח ב'כאן חדשות'. על יום לא שקט בעיראק: "המחאה באיראן זולגת לחבל הכורדי בצפון. תשעה הרוגים ושלושים פצועים בהתקפות של איראן. משרד החוץ העיראקי זימן את שגריר איראן לסוג של שיחת נזיפה. במקביל רקטות נורו לעבר בניין הפרלמנט בגרין זון בבגדאד, שהתכנס אחרי זמן רב וגם אישר את התפטרות יו"ר הפרלמנט. יש כמה פצועים".

עיראק כורדיסטן איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד