כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"בנכם מתנהג בצורה מחפירה"

הפתק הזועם והיצירתי שהונח על קברי הוריו של פוטין

על רקע גיוס חיילי המילואים למלחמה באוקראינה, פעילי "מפלגת המתים" הניחו פתק זועם על קברי הוריו של נשיא רוסיה פוטין בסנט פטרסבורג. בפתק נכתב: "הבן שלכם מפסיד שיעורי היסטוריה, הולך מכות עם חבריו ומאיים לפוצץ את בית הספר"

הפתק הזועם והיצירתי שהונח על קברי הוריו של פוטין
הפתק על הקבר צילום: @partyofthedead ערוץ הטלגרם

פעילי "מפלגת המתים", המתנגדת לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין ולמלחמה באוקראינה, הניחו פתק מחאה על קבריהם של הורי הנשיא פוטין בסנט פטרסבורג, וכתבו להורים המתים כי הם מקווים שההורים: "יקחו את הילד לעצמם מתישהו".

מפלגת המתים היא מפלגה בעלת עקרונות אנטי-מלחמתיים, שלאחרונה משקיעה את מיטב מרצה למאבק ברוסיה ובמלחמתה באוקראינה. בעמוד הבית של המפלגה נכתב: "מפלגת המתים מורכבת מכל המתים וכל החיים הם חברים עתידיים במפלגה".

המפלגה זעמה על הודעתו של נשיא רוסיה פוטין לפיה הצבא יחל בגיוס 300 אלף חיילי מילואים לטובת המאבק באוקראינה, והחליטה לנקוט במעשה יצירתי במיוחד.

אתמול הגיעו פעילי המפלגה לבית הקברות בסנט פטרסבורג, בו קבורים ולדימיר ומריה, הוריו של הנשיא פוטין. לקראת צאתם, השאירו מעל קברי הוריו של פוטין פתק, בו נכתב: "הורים יקרים! הבן שלכם מתנהג בצורה מחפירה: הוא מפסיד שיעורי היסטוריה, הולך מכות עם חבריו ומאיים לפוצץ את בית הספר".

המסר החריף שהועבר בצורה המעניינת והיצירתית הזו, גרר תגובות נלהבות מצד תומכי המפלגה והצחיק רבים. מפלגת המתים פירסמה את המכתב ברשתות החברתיות, וכתבה כי: "הבוקר פנתה קבוצת אנשים להוריו של ילד בדרישה לנקוט צעדים חינוכיים נגד בנם. הערעור הושאר בבית הקברות בפטרסבורג. אנחנו מקווים שההורים של החפץ הזה יום אחד יחזירו אותו לעצמם".

מלחמת אוקראינה רוסיה סנט פטרסבורג ולדימיר פוטין בית קברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד