י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הנה זה בא

הנתיבים שנסגרו בעקבות הבולען ייפתחו: זה התאריך

חברת נתיבי איילון הודיעה כי היציאה למחלף השלום לכיוון איילון דרום תישאר חסומה עד מוצאי שבת וזאת בעקבות ממצאים אשר אינם מאפשרים לקבוע ללא כל ספק כי זרימת המים אכן הופסקה

הנתיבים שנסגרו בעקבות הבולען ייפתחו: זה התאריך
פקקים בנתיבי איילון צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חברת נתיבי איילון הודיעה כי היציאה למחלף השלום לכיוון איילון דרום תישאר חסומה עד מוצאי שבת.

עוד נמסר כי הממצאים שהוצגו למהנדסי החברה על ידי חברות הביצוע של חברת עזריאלי בניסיון לעצור את זרימת המים מאתר העבודות של מגדל הספירלה אינם חד משמעיים ולא מאפשרים לקבוע ללא כל ספק כי זרימת המים אכן הופסקה.

חברת נתיבי איילון תוודא בבדיקות חוזרות בימים הקרובים את יציבות הקרקע טרם פתיחת הרמפה.

כזכור לפני פחות משבועיים בעיצומה של השבת נפער בולען על שני נתיבים במחלף השלום לכיוון דרום, בעקבות הופעת הבולען, המשטרה וכוחות הכיבוי חסמו את הכביש כבר מאותו ערב, ובמקום נוצרו עומסי תנועה גדולים. באירוע לא היו נפגעים. יש לציין עוד, כי היציאה במחלף השלום נשארה סגורה ועדיין לא נפתחה בעקבות בדיקות בטיחות שנערכו במקום ואיטומו של הבולען.

יש לציין כי בנתיבי איילון הבטיחו ביום ראשון לאחר סגירת הנתיבים כי היציאה למחלף הסמוך לקניון עזריאלי תיפתח בתוך 48 שעות, אולם בשל מי התהום שהמשיכו לזרום לאזור הסמוך פתיחת המחלף התעכבה.

כזכור גורמים בחברת נתיבי איילון העריכו אז כי הבולען נוצר בעקבות קידוחים שביצעה חברת עזריאלי באתר הבנייה הסמוך, שגרמו למים שמתחת לפני האדמה לזרום לכיוון הכביש ולפעור את הבור. כאמור, היום מודיעים בנתיבי איילון כי לא ייטלו סיכונים וכי רמפת היציאה למחלף השלום לכיוון איילון דרום תישאר חסומה עד מוצאי שבת.

 

בולען תל אביב כביש נתיבי איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד