ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
ירה לעבר השוטרים

הרוג לאחר פשיטה של משטרת בלגיה על מעוז של הימין הקיצוני

הרוג אחד לאחר פשיטה של המשטרה נגד טרור מהימין קיצוני בבלגיה. הפשיטה הגיעה כחלק מחקירה של "הכנת מתקפת טרור והפרת החקיקה בנושא נשק". גבר בן 36 ירה לעבר השוטרים כשניסו להיכנס לביתו והתפתחו חילופי אש

הרוג לאחר פשיטה של משטרת בלגיה על מעוז של הימין הקיצוני
משטרת אנטוורפן צילום: דוברות המשטרה

משטרת בלגיה פשטה על מעוז של הימין הקיצוני במדינה, אדם אחד נהרג. משרד התובע הפדרלי אמר כי לפחות 12 חיפושים בוצעו בשבע ערים שונות, כולל אנטוורפן וגנט, כחלק מחקירה של "הכנת מתקפת טרור והפרת החקיקה בנושא נשק".

הפרקליטות של אנטוורפן פתחה בחקירת נסיבות מותו של החשוד. כך מסר משרד הפרקליטות לסוכנות הידיעות AP. על פי הדיווח, גבר בן 36 ירה לעבר השוטרים כשניסו להיכנס לביתו והתפתחו חילופי אש. מהמשרד נמסר כי כוחות החירום ניסו להציל את האיש אך הוא לא שרד.

משרד התובע הפדרלי אמר כי החיפושים באזור אנטוורפן הביאו לתפיסה של מספר רב של כלי נשק ותחמושת. לפי ערוץ הטלוויזיה הבלגי VRT, האיש שנורה למוות היה סוחר בזהב וכסף, ואסף כלי נשק ופריטים צבאיים. עוד דווח, כי הוא הביע ברשתות החברתיות את התעניינותו בתיאוריות הימין הקיצוני והתנגדות לצעדים של ממשלת בלגיה במהלך מגיפת הקורונה. הוא גם מתח ביקורת על האסטרטגיה של ארצות הברית, נאט"ו ואירופה בהתמודדות עם המלחמה ברוסיה.

בלגיה אנטוורפן ימין קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד