כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הסתיים בנס

על מסלול ההמראה בשדה הגדול: שני מטוסים התנגשו

מקרה חריג הלילה בשדה התעופה הית'רו שבלונדון, העמוס ביותר בעולם. שני מטוסים התנגשו או יותר נכון התחככו זה בזה על מסלול ההמראה. בנס איש לא נפגע 

על מסלול ההמראה בשדה הגדול: שני מטוסים התנגשו
אילוסטרציה צילום: unsplash

כמעט אסון תעופתי: שני מטוסים התנגשו הלילה (חמישי) על מסלול ההמראה של שדה התעופה הית'רו בלונדון הבירה הבריטית. מדובר במטוסי נוסעים של חברת התעופה 'קוריאן אייר' הדרום קוריאנית ושל חברת התעופה 'אייסלנד אייר' האיסלנדית.

מדובר במקרה יוצא דופן שמתרחש באחד משדות התעופה הגדולים בעולם והגדול ביותר בבריטניה כולה. לא דווח על נפגעים בתקרית, ומדוברות נמל התעופה הית'רו נמסר כי כוחות חירום הגיעו למקום ווידאו שהנוסעים והצוותים בטוחים ויצאו ללא פגע, וביקשו משאר הנוסעים הנכנסים והיוצאים לבדוק אם שעת הטיסה שלהם לא שונתה בעקבות המקרה, והאם היא עדיין יוצאת כמתוכנן.

אילוסטרציה | למטוס המצולם אין קשר לכתבה. (צילום: אנספלש)

בסך הכל, לא נרשמו חריגות או שינויים משמעותיים בטיסות הנכנסות והיוצאות מהית'רו לעבר יעדים שונים בעולם ובתוך בריטניה.

עדי ראייה לתאונה סיפרו כי נראה שהכנף המטוס של 'קוריאן אייר' שרט את זנב המטוס של חברת 'אייסלנד אייר'. בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראו לפחות עשר ניידות משטרה ומספר כבאיות ליד שני המטוסים. הנוסעים הורדו מהמטוסים מטעמי בטיחות.

לפי ויקיפדיה, נמל התעופה הית'רו הוא העמוס ביותר באירופה, ונכון לשנת 2011 הוא הראשון בעולם במספר הנוסעים בטיסות בינלאומיות והשלישי בכמות כלל הנוסעים הטסים בו בפרק זמן של שנה.

היתרו לונדון התנגשות מטוסים מסלול המראה שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד