כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הסתיים בנס

דרמה הלילה בבית החולים: שריפה פרצה במחלקה, הפגים הוברחו

לוחמי אש וצוותי הצלה הוזעקו במהלך הלילה לבית החולים שניידר בפתח תקווה בעקבות עשן סמיך שאפף את אחת המחלקות. הכוחות הרבים פעלו מהר לכיבוי האש ופינוי העשן ומנעו אסון גדול בחסדי שמים | מקור השריפה לא ידוע ההשערה לעת עתה היא כי מדובר בקצר חשמלי

דרמה הלילה בבית החולים: שריפה פרצה במחלקה, הפגים הוברחו
שריפה בביה"ח שניידר צילום: עומר שפירא, כבאות והצלה לישראל

דרמה לילית בבית החולים שניידר לילדים בפתח תקווה. לוחמי האש של תחנת פתח תקווה הוזעקו הלילה (חמישי) בסביבות השעה 03:00 למקום בעקבות שריפה שפרצה במחלקת האשפוז.

לוחמי האש שהגיעו במהירות למקום בליווי צוותי הצלה רבים גילו כי מדובר בשריפה שמקורה בתקרת המחלקה וביצעו כיבוי מהיר של מוקד השריפה, תוך שהם מבצעים פינוי של האגף, ממנו פונו לצד שאר הילדים המאושפזים גם מספר פגים למחלקה סמוכה.

בחסדי שמים הסתיים האירוע ללא נפגעים, אולם עם נזק לחלק נרחב במחלקה ולמכשירים שבה, שנגרם מהאש ומהמים הרבים שהותזו במהלך כיבוי הדלקה.

רב רשף תמיר כהן, מפקד המשמרת בתחנה אזורית פתח תקוה הגיע לזירה ומסר: "הדאגה הראשונה והיחידה שהיתה לנו היתה לטובת החולים, הגענו לכאן, התחלנו לפנות מחלקות תינוקות וילדים בני יומם שהיו באזור השריפה, כל הילדים נמצאים ללא סכנה. השריפה עצמה כרגע כובתה. אנחנו שוקדים כרגע על פינוי העשן".

מבית החולים שניידר נמסר: "שריפה פרצה במהלך הלילה במחלקת ניתוחי לב במרכז שניידר לרפואת ילדים. כוחות כיבוי האש השתלטו עליה ללא נפגעים. מקור השריפה לא ידוע ההשערה היא כי מדובר בקצר חשמלי.  

שמונה מטופלים מונשמים, פונו בבטחה למתחם החירום של בית החולים אשר נפתח במיוחד. שאר המטופלים פונו למחלקות בית החולים השונות. 

צוות בית החולים עדכן את הורי הילדים המאושפזים אשר שהו בביתם בעת הארוע".

בית חולים שניידר שריפה פגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד