י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צמרת ההייטק הישראלי הגיעה לאירוע הוקרה לקמא-טק שהתקיים במשרדי חברת מובילאיי

ביוזמתו של מייסד ומנכ"ל מובילאיי סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ויו"ר המועצה המייעצת של קמא טק פרופ' אמנון שעשוע, התקיים אירוע הוקרה מיוחד במשרדי חברת מובילאיי לתומכי ושותפי קמא-טק # באירוע השתתפו מאות אורחים מצמרת ההייטק הישראלי שהעלו על נס את פועלו המבורך של ארגון קמא טק

צמרת ההייטק הישראלי הגיעה לאירוע הוקרה לקמא-טק שהתקיים במשרדי חברת מובילאיי
קמא טק צילום: דודי קפלר

אירוע הוקרה מיוחד לתומכי ושותפי קמא-טק התקיים במשרדי חברת מובילאיי ביוזמתו של יו"ר החברה פרופ' אמנון שעשוע.

מאות אורחים מצמרת ההייטק הישראלי לקחו חלק באירוע המכובד שנועד להוקיר את כל אלו שפועלים מאחורי הקלעים להצלחה האדירה של קמא-טק לקידום ההייטק החרדי.

בכנס נשא דברים היזם גיגי לוי, מבכירי המשקיעים בישראל , מייסד קרן ההשקעות NFX שסיפר על שנות ההקמה והקשיים הגדולים שהיו בתחילת הדרך וכיום ב"ה רואים את הפריחה האדירה והעשייה הפורה והמבורכת של קמא-טק.

כמו כן נשא דברים האלוף אליעזר שקדי מפקד חיל האוויר לשעבר ומנכ"ל אל על לשעבר, שדיבר על הגאווה הגדולה לראות כיצד הפך קמא טק לאחד מגופי ההכשרה ומאיצי הסטראטפים המובילים בענף ההייטק בזכות ההון האנושי של הציבור החרדי.

בקשב רב נשמעו דבריו של מייסד ומנכ"ל מובילאיי סגן נשיא בכיר באינטל העולמית, יו"ר המועצה המייעצת של קמא טק פרופ' אמנון שעשוע שאמר: "מה שחיבר אותי לקמא טק היה הדרך ארץ של מייסדי הארגון. לאורך השנים העשייה של קמא טק, כ"כ ריתקה אותי והזכירה לי אימרה של חז"ל: כל שמעשיו מרובים מחוכמתו, חוכמתו מתקיימת. יש הרבה חכמים שלא עושים הרבה. במקרה הזה, השניים האלו באמצעות המעשים שלהם הקימו יש מאין תחרות סטארטפים של חרדים וחרדיות, הקימו את מאיץ הסטארטפים שכבר הצמיח מתוכו 60 חברות סטארטאפ שגייסו מעל 180 מיליון דולר. שתיים מהחברות נבחרו ל-20 חברות הסטארטאפ המבטיחות של 'דה מרקר'. יש כיום בקמא טק 1600 נשים תלמידות סמינרים שמשתתפות במסלולי ההכשרה של קמא טק שנולדו בשיתוף פעולה עם ענקיות הטכנולוגיה ובברכתם של הרבנים. בנוסף, יש לקמא-טק בוטקאמפ ש-350 תלמידות לומדות ועוברות הכשרה בשיתוף עם חברות הייטק. מדובר בהצלחה חסר תקדים עם השמה של 90% בחברות ההייטק עם שכר ממוצע של 17 אלף ש"ח. אין ספק שזה נותן השראה לאחרים.אני אישית מעריץ את ראשי קמא-טק וכל דבר שאפשר לעשות כדי לתמוך בעשייה שלהם זה דבר מבורך".

שרי רוט, סמנכ"לית בקמא טק נשאה דברים לאחמ"כ: ״הפעילות של קמא-טק משפיעה לטובה על אלפי נשים חרדיות ומשפחותיהם, שעל ידי כך מקימות בתים של תורה עם פרנסה מכובדת. אנחנו מרגישים זכות מיוחדת בכך שגדולי ישראל מורים את דרכנו בכל צעד ושעל, ומודים לראשי הסמינרים ולמנהלות הסמינרים שמלווים אותנו בשותפות יומיומית, ולראשי חברות ההייטק על התמיכה והשותפות הנפלאה, ומודים להשם שאנחנו זוכים לעסוק בשליחות החשובה הזאת עבור הציבור החרדי ועבור כלל ישראל".

בסיום האירוע העניק מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן לפרופסור אמנון שעשוע על הסיוע והתמיכה שלו, שלט עם המילה "תודה", המורכבת מאלפי שמות של נשים חרדיות שנעזרו במיזם של קמא טק.  בדבריו אמר כי: "אין ספק שמדובר באירוע שנותן לכולנו דחיפה קדימה. התרומה האדירה של פרופ' אמנון שעשוע וכל בכירי תעשיית ההייטק הנוכחים איתנו כאן היום, וברכתם של גדולי ישראל, הם הסיבה העיקרית לכך שהגענו לאן שהגענו, להצלחה של קמא-טק. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל השותפים שעוזרים ומסייעים שהאמינו בנו לכל אורך הדרך וב"ה אנחנו רואים היום את פירות ההצלחה".

קמא טק מובילאיי אמנון שעשוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד