כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
היוטיובר חשף

מכשיר ה'סמסונג' שלכם עלול להיות מסוכן • כל הפרטים

היוטיובר Mrwhosetheboss פרסם תיעוד מטריד, בו ניתן לראות מכשירים ישנים של חברת סמסונג כשהסוללה שלהם נפוחה דבר שעשוי להיות מסוכן מאוד, שכן המכשירים הללו עשויים אף להתפוצץ ולהתלקח | בחברה טרם התייחסו לסוגייה בצורה רשמית

מכשיר ה'סמסונג' שלכם עלול להיות מסוכן • כל הפרטים
סמסונג גלקסי צילום: pixsabay

היוטיובר Mrwhosetheboss פרסם תיעוד מטריד, בו ניתן לראות מכשירים ישנים של חברת סמסונג כשהסוללה שלהם נפוחה דבר שעשוי להיות מסוכן מאוד, שכן המכשירים הללו עשויים אף להתפוצץ ולהתלקח.

למעשה כמעט לכל אחד מאיתנו יש לפחות סמארטפון אחד שלא נמצא בשימוש, ונותר זרוק באחת ממגירות הבית אך מסתבר שזה גם עלול להיות מסוכן וכדאי מאוד לשים לב למצבם.

ע"פ הדיווח ב'מעריב' היוטיובר המפורסם החל לחקור את הסוגייה, וגילה שאנשים נוספים נתקלו בבעיה דומה. בחברה טרם התייחסו לסוגייה בצורה רשמית, ועל פי דיווחי המשתמשים מדובר במכשירים ממגוון דגמים - בהם כאלה בני שנתיים.

יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה סמסונג נתקלת בסוגייה הקשורה לסוללות המכשירים, שכן היא חוותה משבר משמעותי לאחר השקת הגלקסי נוט 7. כזכור, החברה הודיעה אז על ריקול של 2.5 מיליון מכשירים מרחבי העולם, והפצירה בלקוחותיה לכבות באופן מיידי את המכשיר. בהמשך, החברה הפסיקה לייצר את המכשיר, ומספר חודשים לאחר מכן הודיעה כי הגורם לפיצוץ הוא סוללת הליתיום של המכשיר. 

 

מכשיר סלולרי פלאפון סמסונג אזהרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד