כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המתיחות הביטחונית

צפו: פיגוע ירי לעבר רכז השטח בזמן צילום סרטון

מחבלים ביצעו פיגוע ירי לעבר רכז השטח של תנועת רגבים ונציג המועצה המקומית בסיור שטח שגרתי שערכו סמוך לקרית ארבע. תנועת רגבים: "המערכה עוברת ממערבלי בטון לירי חי"

 חברון
חברון צילום: ארי קופרשטוק

היום (חמישי), התבצע ירי לעבר רכז יו"ש של תנועת רגבים שסייר בשטחי C באזור קרית ארבע יחד עם נציג המועצה המקומית ותיעד השתלטות בלתי חוקית בשטחי C, האירוע הסתיים ללא נפגעים. הרכז הזעיק את כוחות הבטחון שכעת סורקים את השטח במצוד אחר המחבלים.

צפו בסרטון: בשניות האחרונות ניתן לשמוע את קולות הירי

הסיור עסק בתיעוד תופעת חדשה שמבוצעת בתקופה האחרונה בשטחי C: הקמת בתי קברות בשטחים הפתוחים, כחלק מההשתלטות המאסיבית של פלסטינים על שטחי C ביצירת רצפי התיישבות וחניקת צירי תנועה ויישובים יהודים.

מנש שמואלי, רכז השטח של רגבים שנכח באירוע: "עמדנו לצלם סרטון הסברה סמוך לבית קברות פלסטיני בלתי חוקי צמוד לכביש 60, אזור בשליטה ישראלית מלאה, כשלפתע שמענו ירי קרוב. זיהינו את הרכב ממנו נורו היריות ודיווחנו מיד לכוחות הבטחון. לשמחתי לא נפגענו אך נוכחנו מקרוב כיצד המערכה על שטחי C שאנו מתריעים עליה שנים עוברת בהינף הדק מהטוריה ומערבל הבטון לירי חי ומסכן חיים".

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן: "עליית מדרגה בטרור ביהודה ושומרון, אנחנו חווים את זה יום אחר יום. ברוך השם האירוע הזה הסתיים ללא נפגעים. אנחנו דורשים משר הבטחון ומממשלת ישראל להשיב את ההרתעה ולחסל את המחבלים טרם יציאתם או בדרכם לעשות פיגוע ולא רק אחרי שהם מבצעים פיגועים שכבר גבו את חייהם של תושבים".

 

קרית ארבע פיגוע ירי תנועת רגבים חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד