----------------
ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מתלבש עליך

רנואר מציגה לוק גברי חדש

רשת רנואר – האופנה האיכותית החדשנית והמובילה לקראת חגי תשרי: עם הפנים לגבר הדתי-חרדי – מגוון פריטי הלבשה, הנעלה ואקססוריז רענן מודהים! רנואר, מתלבש עליך יופי

רנואר מציגה לוק גברי חדש
בגדים ברשת רנואר צילום: יח"צ

חגיגית, יומיומית, סתוית קלילה, חדשנית, טרנדית ומרהיבה – תכירו את קולקציית רנואר המדהימה לחגי תשרי תשפ"ג – סתיו 2022. הקולקציה נושאת איתה בשורה חדשה ומרעננת.

זה הזמן להיכנס לאחת מחנויות הרשת וליהנות מקולקציה סתווית לגבר הדתי-חרדי, במראה אופנתי וצעיר, בקו קליל ונעים.

קולקציית הגברים כוללת מגוון של בגדי חג ושבת, בגדי יום-יום, תוך שימת דגש לפונקציונליות, נוחות, הרבה שיק וטעם טוב, המתאימים לכל קוד לבוש, כולל המגזר החרדי.

קחו לדוגמא חולצה לבנה בייסיק לאג'נד, חובה שיהיו ממנה כמה פריטים בכל ארון גברי. או חולצת בייסיק פאוור. יחד עם מכנסי לוקאס כהים – ההופעה הישיבתית המושלמת ליום יום.  

קבלו בשורה מיוחדת: 'רנואר' מוכיחה ש'קולקציית קיץ' של רשת אופנה מובילה, היא אפשרית ומותאמת גם לציבור הדתי-חרדי!

בסניפי רנואר תוכלו למדור בגדי גברים לשבת – חליפות בשחור או בכחול, עם חולצה לבנה חגיגת, וכמובן, עניבות ונעליים מתאימות לגבר החרדי הרוצה להתלבש בשבת ובאירועים לפי קוד הלבוש של המגזר.

מי שאינו מקפיד על שחור-לבן בימות החול, ימצא ב'רנואר' מגוון פתרונות לגבר החרדי, בקולקציית 'צווארון כחול' עדינה ומוקפדת. כך תוכלו למצוא חולצות צבעוניות, סולידיות שיש בקולקציה של 'רנואר', כך גם מוצעות לו מכנסי כותנה בצבעים שונים למראה עדכני, עם חולצות מכופתרות, סוודרים חלקים ללא הדפסים ועוד.

וכמובן, סמל הסטטוס במגזר – הג'קט הגברי, במגוון וריאציות.

כמו כן ברנואר מציעים לגבר מבחר של תיקים למחשב, ונעליים ספורטיביות וספורט-אלגנט להשלמת הופעה מושלמת.

בנוסף רנואר מציעה מגוון חגורות לגבר, עקביות ועוד.

בגזרת הנעליים תוכלו למצוא גם מגוון של כפכפים איכותיים לבית ולכל מטרה, וכמובן נעליים פופולריות וטרנדיות מדגם נירוס - נעליים דמוי עור אלגנטיות שיוסיפו תחכום לכל אאוטפיט, עם מפתח נמוך, שרוכים עגולים וחרטום מעודן.

רנואר מציעה לגבר החרדי נוחות ופונקציונליות בקנייה. הוא יכול לרכז את כל הקניות של הביגוד, ההנעלה והאקססוריז שלו תחת קורת גג אחת. לצאת מאובזר מכף רגל ועד ראש במיטב האופנה העדכנית המותאמת לשבת או ליום חול, במחיר השווה לכל נפש.

כי רנואר – זה להישאר מעודכן!

רשת אופנה רנואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד