י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צרות בצרורות בכבישי ישראל

זה הולך ומסתבך: נזילת מים התגלתה סמוך לבולען שנאטם

כמעט שבועיים חלפו מאז שהתגלה הבולען בנתיבי איילון – והיום אותרה נזילת מים מתחת לגשר מוזס שחולף מעל הכביש. בנתיבי איילון עדיין בודקים מה מקור הנזילה, שהתגלתה במרחק של עשרות מטרים בלבד מהבולען שנאטם

זה הולך ומסתבך: נזילת מים התגלתה סמוך לבולען שנאטם
גשר. אילוסטרציה צילום: Anat Hermony/Flash90

נזילת מים אותרה מתחת לגשר מוזס שחולף מעל הכביש בנתיבי איילון היכן שנפער הבולען לפני כשבועיים.

ע"פ הדיווח ב'חדשות 13' הנזילה התגלתה במרחק של עשרות מטרים בלבד מהבולען שנאטם, ובנתיבי איילון עדיין בודקים מה מקור הנזילה.

כוחות משטרה שהגיעו היום למקום הנזילה החדשה בחנו את המשמעות שלה ואם מדובר בסכנה לנוסעים הרבים בכביש. עקב הבדיקות נוצרו בכביש עומסי תנועה כבדים.

יש לציין כי החשד המרכזי הוא שהמקור הוא בבנייה של מגדל הספירלה, מגדל עזריאלי הרביעי שהולך ונבנה מעל המקום שבו אותרה הנזילה.

כזכור לפני פחות משבועיים בעיצומה של השבת נפער בולען על שני נתיבים במחלף השלום לכיוון דרום, בעקבות הופעת הבולען, המשטרה וכוחות הכיבוי חסמו את הכביש כבר מאותו ערב, ובמקום נוצרו עומסי תנועה גדולים. באירוע לא היו נפגעים. יש לציין עוד, כי היציאה במחלף השלום נשארה סגורה ועדיין לא נפתחה בעקבות בדיקות בטיחות שנערכו במקום ואיטומו של הבולען.

יש לציין כי רק אתמול (רביעי) הודיעו בחברת נתיבי איילון כי היציאה למחלף השלום לכיוון איילון דרום תישאר חסומה עד מוצאי שבת, אך עקב הממצאים הנוספים שהתגלו ייתכן מאוד שהיציאה תמשיך להיות סגורה גם אחרי המועד שנקבו בחברה.

נתיבי איילון בולען נזילות מים תל אביב מוזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד