כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
דאגה במערב

פוטין מתכנן מתקפה גרעינית נגד אוקראינה

מנהיגי המערב חוששים שפוטין מתכנן הסלמה עצומה בשל הפלישה המדשדשת של רוסיה לאוקראינה עם תקיפה גרעינית קטלנית. גורמים רשמיים בבריטניה מאמינים שהוא מבין כעת שהמלחמה היא "טעות ענקית". פוטין מקווה שהסלמה תהפוך את המלחמה לטובתו

פוטין מתכנן מתקפה גרעינית נגד אוקראינה
המלחמה באוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

מנהיגי המערב חוששים שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין מתכנן הסלמה עצומה של הפלישה המדשדשת של רוסיה עם תקיפה גרעינית קטלנית או התקפה על האינטרסים האירופיים. המודיעין הבריטי והאמריקאי פרסמו כי יש להם "מודיעין אמין שהנשיא הרוסי מכין מתקפה שתפנה את המאמץ המלחמתי לטובתו לאחר שהגיע להבנה שהמלחמה הייתה טעות ענקית".

ה'דיילי מייל' מדווח, כי יש חשש שפוטין מתכנן מתקפה גרעינית ממערב לאזורים אותם כבש, שתיצור אזור עם קרינה, וכך יעצור את מתקפות הנגד המוצלחות עד כה של אוקראינה. חשש נוסף הוא שרוסיה מכינה תקיפה על אינטרסים מערביים כמו כבלי תקשורת ימיים.

גורמים רשמיים בבריטניה מאמינים שפוטין, כמו גם האוכלוסייה הרוסית, מבינים כעת שהמלחמה הייתה "טעות ענקית". הבריטים טוענים כי הרוסים מתכננים התקפה על כבלי התקשורת בין בריטניה לאמריקה, שרבים מהם עוברים דרך אירופה לארצות הברית. פגיעה בכבלי תקשורת אינטרנט עלולה להזיק מאוד לשווקים הפיננסיים בעולם.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין נשק גרעיני סיפוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד