כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מבוכה לקרמלין

חיילי מילואים מזדקנים עומדים בתור כדי לצאת למלחמה

חיילי מילואים מזדקנים ומקריחים יוצאים לקו החזית פחות משבוע לאחר פקודת הגיוס של פוטין המנסה לחזק את חייליו על ידי שליחת מתגייסים מבוגרים וחסרי ניסיון לקו החזית | רוסים ממעמד הביניים ומשכילים הצליחו להימלט ולברוח למדינות שכנות. נשארו רק המבוגרים והצעירים שלא יכלו לברוח

חיילי מילואים מזדקנים עומדים בתור כדי לצאת למלחמה
ארטילריה של צבא אוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

תמונות משפילות מראות כיצד פוטין שולח 'צבא מבוגר' של חיילי מילואים מזדקנים לקווי החזית של אוקראינה, תיעוד שהביך את הקרמלין.

הצורר הרוסי הנואש הורה לגייס 300,000 חיילים נוספים בשבוע שעבר במטרה לשנות את מצבו מאז פלישת רוסיה לאוקראינה. ההחלטה של פוטין לגייס עוד חיילים הבהילו עשרות אלפים שנמלטו מהמדינה.

מנגד, אזרחים מבוגרים החליטו להצטרף למאמץ המלחמתי למרות גילם, בריאותם ואימונים מוגבלים, כדי לחזק את מספר החיילים לאחר מתקפת הנגד המדהימה של קייב.

כך בסבסטופול שבחצי האי קרים, טירונים "כסופים מקורחים ומקומטים עמדו בתור לקבל מדים", עשו הפסקת סיגריה נחוצה ואז עשו את דרכם לקווי החזית, כך מדווח ה'דיילי מייל'.

התמונות, שצולמו ביום שלישי האחרון פחות משבוע לאחר הוראתו של פוטין, מראות עד כמה מצבו של פוטין רע, בהשוואה לששת חודשי ההכשרה המינימליים שניתנים בדרך כלל, הפעם ניתנים בקושי כמה ימים של הכשרה.

הגברים שגויסו למאמץ המלחמתי הם מהכפרים הרחוקים ממרכז רוסיה ומעמד הפועלים שלא הצליחו להצטרף להמונים שנמלטו מעבר לגבול לגאורגיה השכנות, קזחסטן ופינלנד.

מספר המועמדים שברחו כעת עולה ככל הנראה על מספר החיילים שהיו בכוחות הפלישה המקוריים של פוטין, כך טוען המודיעין הצבאי הבריטי. משרד ההגנה הבריטי אמר בעדכון היומי שלו אתמול (חמישי) "בשבעת הימים מאז הכריז הנשיא פוטין על 'הגיוס החלקי' הייתה יציאה ניכרת של רוסים שביקשו להתחמק מהגיוס".

"למרות שהמספרים המדויקים אינם ברורים, זה כנראה עולה על גודל כוח הפלישה הכולל שרוסיה הציגה בפברואר 2022. הטובים יותר והמשכילים מנסים לעזוב את רוסיה, בשילוב עם 'בריחת מוחות', רוסיה עשויה לסבול מכלכלה נשחקת עוד יותר". סיכמו.

מלחמת אוקראינה רוסיה זקנים ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד