כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זועם ומבטיח נקמה

נשיא אוקראינה על הטבח בזפוריז'יה: "חלאות צמאי דם"

מעל 20 הרוגים בזפוריז'יה שבאוקראינה בעקבות מטח טילים רוסי. מתקפת טילים רוסית לעבר שיירה הומניטרית באזור, כך לפי גורמים רשמיים באוקראינה. זלנסקי זועם ומבטיח נקמה

נשיא אוקראינה על הטבח בזפוריז'יה: "חלאות צמאי דם"
מקום נפילת הטילים צילום: משרד ההגנה האוקראיני

לפחות 23 בני אדם נהרגו ו-28 נפצעו מפגיעת טילים רוסיים שפגעו בשיירת כלי רכב שהובילו אזרחים ליד העיר זפוריז'יה שבדרום אוקראינה, כך אמר מושל האזור אולכסנדר סטארוך.

סטארוך פרסם תיעוד של כלי רכב שרופים וגופות מוטלות בכביש. לדבריו, היושבים בשיירה תכננו לנסוע לשטח הכיבוש הרוסי כדי לאסוף את קרוביהם ואז לקחת אותם למקום מבטחים, כוחות הצלה רבים הגיעו למקום התופת.

נשיא אוקראינה הגיב על הטבח ואמר: "מדינת הטרור יורה רקטות לעבר אוכלוסייה אזרחית בזפוריז'יה, מחוז מיקולאייב ומחוז דנייפרופטרובסק, הפגיעה עם מספר משגרי רקטות ומל"טים. הכובשים ירו 16 רקטות בבוקר אחד בזפוריז'יה והמחוז לבדו, רק טרוריסטים גמורים יכולים לעשות זאת, לא אמור להיות להם מקום בעולם המתורבת".

עוד אמר זלנסקי: "האויב זועם ומבקש נקמה על החוזק שלנו ועל כישלונותיו, הוא הורג בציניות אוקראינים שלווים, כי הוא איבד כל דבר אנושי לפני זמן רב. חלאות צמאי דם, אתם בהחלט תשלמו על כל החיים האוקראינים האבודים".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד