כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המופת של רבי דוד אבוחצירא

הרבי נדבק בקורונה בפעם השניה אחרי שניגש לכל התפילות

בפעם השניה אחרי שנתיים: האדמו"ר מקרעטשניף חלה בקורונה. הציבור מתבקש להתפלל לרפואת האדמו"ר רבי מנחם אליעזר זאב בן אסתר רחל. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא מהתפילות בראש השנה של הרבי שאזר כוחות והתפלל את כל התפילות לפני העמוד

הרבי נדבק בקורונה בפעם השניה אחרי שניגש לכל התפילות
הרבי מקרעטשניף צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מקרעטשניף יצא היום (שישי) חיובי לנגיף הקורונה לאחר שנדבק בפעם השניה תוך שנתיים. האדמו"ר נבדק לנגיף לאחר שלא חש בטוב ביומיים האחרונים, זאת במסגרת סדרת בדיקות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רק בראש השנה האחרון הרבי מקרעטשניף שכבר משמש כאדמו"ר למעלה מיובל שנים ניגש לכל התפילות ואף שימש כבעל תוקע ממש כמו לפני עשרים שנה שהיה בשיא כוחותיו, לאחר שבשנה שעברה לא היה בכוחותיו.

החסידים מספרים על "מופת" של ממש בראש השנה. האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא מנהריה אמר לאחד מחסידי קרעטשניף המקורבים אליו שביקר אצלו בחודש אלול כי השנה הרבי יתקע ויתפלל את כל התפילות. החסיד מספר כי הביאו לרבי דוד בדיוק באותו זמן שופרות לבדיקה והוא תקע ואמר לחסיד שעל פי התקיעה שהיה לו הוא מרגיש שהרבי יתקע ויתפלל הכל. והוסיף: "הוא יתפלל הכל כי הוא צריך לפעול הרבה ישועות לאנשים".

ואכן כך היה ויהי לפלא, שכן בשנה האחרונה כאמור הרבי לא היה בכוחותיו, אולם השנה ב"ה הרבי שב לאיתנו כמו לפני 20 שנה כשהיה בשיא כוחותיו. אחד החסידים מספר ל'בחדרי חרדים' כי "הרבי ניגש מאדון עולם ועד אדון עולם לפני העמוד. כל התפילות הכל כולל הכל. כולל קריאת התורה ותקיעת השופר. בין האדמו"ר לרבי דוד קיימת הערכה הדדית רבה, ומסרים רבים נשלחים דרך האדמו"רים לאורך ימות השנה".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת האדמו"ר רבי מנחם אליעזר זאב בן אסתר רחל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

חסידות קרעטשניף רבי דוד אבוחצירא ראש השנה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד