י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מותקפת מכל הכיוונים

יעבוד? קמפיין הלחץ לפרישת שקד מהמרוץ

ארגוני הימין שהפגינו מול בתיהם של חברי 'ימינה' עד לנפילת הממשלה מתכוונים לחדש את המחאה, אלא שהפעם היא תכוון נגד איילת שקד והמתמודדים ברשימתה מתוך מטרה אחת: לגרום לה לפרוש מהמרוץ לכנסת

יעבוד? קמפיין הלחץ לפרישת שקד מהמרוץ
מחאת פעילי ימין נגד הממשלה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ארגוני הימין שהובילו ערב הקמת הממשלה הנוכחית את המחאה הציבורית נגד ממשלה עם רע"מ ומנסור עבאס צפויים לחדש החל מהיום (ראשון) את פעילותם, והפעם נגד איילת שקד. כשהמטרה היא לגרום לה לפרוש מהמרוץ ולא לבזבז קולות לגוש הימין. כך עולה ממסמך פנימי שהגיע לידי 'וואלה' ונחשף על ידי העיתונאי יקי אדמקר.

במסמך כתובות שיטות הפעולה המתכוננות שנועדו להפעיל לחץ על יו"ר 'הבית היהודי' כדי שזו תפרוש מהמרוץ. "אין לכם מנדט להפיל את הימין" זוהי כותרת הקמפיין שעמה ינופפו הפעילים במסגרת משמרות מחאה שיקיימו מול בתי המועמדים של מפלגת 'הבית היהודי'. עוד הם מתכננים להסתנן לחוגי בית "על מנת לאתגר" את המועמדים, להפיץ מסרים נגד איילת שקד בקבוצות וואטסאפ וגולת הכותרת היא הפגנה מרכזית מול ביתה של איילת שקד בתל אביב סמוך ליום הבחירות, במידה ולא תפרוש לפני כן.

מחאת פעילי ימין נגד שקד | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

עוד במסמך שמפרסם יקי אדמקר ב'וואלה', נכתב כי המטרה היא להשיג "61 מנדטים למפלגות המחנה הלאומי הקמת ממשלת ימין", זאת ברקע "הסקרים שמוכיחים מעל לכל ספק שאיילת שקד והבית היהודי הם המכשול היחיד בדרך לממשלת ימין".

באשר לפעולה בשטח כותבים המארגנים: "המטה יקיים מחאה דמוקרטית ומכובדת על מנת להביא להבנה ציבורית שהצבעה לאיילת שקד ולבית היהודי פוגעת באופן אנוש בסיכוי לממשלת ימין. חלחול ההבנה הזאת יצמצם באופן טבעי את התומכים של המפלגה ואת המתלבטים". 

אותם ארגונים זוקפים לזכותם את פירוקה של הממשלה, לאחר שהיו אלה שהובילו את המחאות נגד חברי מפלגת 'ימינה' לאורך השנה שבה כיהנה הממשלה. מי שהכי סבלו וחשו זאת היו חברי הכנסת עידית סילמן וניר אורבך שיתכן כי הפעילים שברו את רוחם והשיבו את מצפונם למקום הנכון.

בשל כך מאמינים אותם ארגונים כמו 'פתאום קם העם' ועוד, שמזוהים כמובן עם מפלגות 'הליכוד' ו'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' כי גם איילת שקד תפרוש לבסוף לפני הבחירות הודות למחאות והלחץ שיפעילו עליה.

קמפיין בחירות ממשלת ימין פעילי ימין איילת שקד בחירות לכנסת ה-25 הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד