כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כלום לא עזר

בגלל השמלה החדשה: הגיע להתארח וגרמה נזק

רכשה שמלה חדשה, התארחה עמה לראשונה אצל חברים ויצאה מהמקום במפח נפש לאחר ששמלתה החדשה גרמה נזק לריפוד שאילץ את החברים להחליף ארבע כורסאות

בגלל השמלה החדשה: הגיע להתארח וגרמה נזק
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

השמלה שהטביעה את חותמה. מאזין לתכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל פנה וסיפר: "אשתי רכשה שמלה (דגם: שמלת ערב בד צרוב) בחנות CRAZY LINE במרכז ביג בבאר שבע. שבוע לאחר מכן היא לבשה את השמלה החדשה לארוחת שישי אצל חברים. לאחר הארוחה המארחים העירו לנו שעל מספר כסאות שעליהם היא ישבה במהלך אותו ערב יש גוון/כתמים שחורים כמו גם על כפות ידיה".

לדבריו, "ניתן היה לראות בבירור את ההדפס המנומר שעבר לריפוד ולכפות הידיים. אציין כי הכיסאות עם ריפוד בצבע שמנת כך שהצבע השחור פגם בהם במידה רבה מאוד. בוצעו נסיונות רבים להסיר את הכתמים באלכוהול, אקונומיקה ואף מסיר כתמים ייחודי אך ללא הועיל, כתמי הצבע נשארו בעינם. חשוב לציין כי על תווית השמלה לא מופיעה אזהרה או דרישה לכיבוס לפני לבישתה".

"סיכום הנזק:", מתאר שמואל, "הלך הריפוד של 4 כורסאות. אי אפשר ללבוש את השמלה. פנינו מספר פעמים לשירות הלקוחות הטלפוני של החברה ולא נענינו. שלחנו מייל שצורפו אליו תמונות השמלה, הוכחת רכישה והיקף הנזק לכיסאות. נענינו בתשובה טכנית ולאחר מכן לא שבו אלינו למרות מיילים חוזרים".

אחרי הפנייה ל'יהיה בסדר', משירות הלקוחות 'קרייזי ליין' יצרו קשר עם הלקוחה ואמרו לה: את כתבת במייל שצריך לרפד ארבע כסאות מחדש וזה 1600 שקל, ניתן לך 1000 שקל, ארבע שקל לכסא. שאלתי למה הקיזוז הזה? לבסוף, אחרי דין ודברים הם הגדילו את סכום הפיצוי, הבטיחו החזר על השמלה וגם גיפטכארד לרכישה עתידית ברשת.

שמלה ריהוט קרייזי ליין תשלום פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד