כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כצאן לטבח

רוסיה משחדת משפחות של מגויסים עם כבשים וקמח

משפחות של גברים רוסים שגויסו להילחם במלחמת אוקראינה מקבלות כבשים, תפוחי אדמה, קמח, כרוב, פחם ועצי הסקה. המהלך בא בעקבות מחאות של נשים נגד הגברים שלהן שנשלחו למלחמה

רוסיה משחדת משפחות של מגויסים עם כבשים וקמח
חלוקת כבשים ופחם ועצי הסקה צילום: מועצה מקומית של טובה

משפחות של גברים רוסים שגויסו להילחם במלחמת אוקראינה, מקבלות שוחד בדמות כבשה. המהלך בא בעקבות מחאות של נשים באזור רפובליקת טובה בדרום סיביר נגד הגברים שלהן שנשלחו למלחמה. תיעוד ברשתות החברתיות מראה כי מספר רב של כבשים חולקו בטנדרים למשפחות.

הכבשים חולקו בין תושבי המחוזות בדרום סיביר, המשפחות זוכות לכבשה על ידי הממשלה האזורית, יחד עם פריטים אחרים בהתאם למקום מגוריהן. מחוזות שונים מקבלים שקים של תפוחי אדמה, קמח, כרוב, עצי הסקה ופחם, לצד הכבשים שלהן.

בנוסף, כל משפחה עם ילדים מתחת לגיל 17 יכולה לקבל 5,000 רובל (בערך 100 דולר), סכום נכבד למתגוררים בדרום סיביר. כך פורסם באתר של המועצה המקומית.

המחווה הרוסית מגיעה בעקבות הפגנות ברפובליקת טובה, נגד גיוס הגברים באזור. בסך הכול נעצרו 27 נשים, תוך שימוש באלימות כלפי אמה של תינוקת שזה עתה נולדה. בסרטון נראים שני שוטרים אוחזים בעגלה עם תינוקת. נשים נשמעו צועקות "עזוב אותה האם אתם בני אדם? תן לה ללכת".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין כבש פחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד