ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
הפליה דתית

מכללת ברוקלין קבעה מפגשים ביום כיפור

ברוקלין קולג' שהואשמה לאחרונה באנטישמיות בקמפוס, קבעה מפגשים ליום כיפור. "זה מטה את התהליך נגד יהודים שומרי מצוות ויהודים חילוניים שבדרך כלל מגיעים לבית הכנסת ביום אחד בשנה"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

ברוקלין קולג' שלאחרונה הגיעו תלונות על אנטישמיות בקמפוס קבע הכשרה לעובדים ביום כיפור, היום הקדוש ביותר ליהודים, רבים מהיהודים בקמפוס שומרים את יום כיפור. ההכשרה מיועדת למי שמכהן בוועדות לחיפוש עבודה באחד מארבעת מפגשי הזום שנקבעו לשעה 11:30 בבוקר יום רביעי, בוקר יום כיפור.

"זה מטה את התהליך נגד יהודים שומרי מצוות ויהודים חילוניים שבדרך כלל מגיעים לבית הכנסת ביום אחד בשנה. ליהודים כאלה ניתנות שלוש הזדמנויות מפגש בלבד, בעוד שלכל האחרים ניתנות ארבע", אמר פרופסור יהודי אחד ל'ניו יורק פוסט'. "זה נשמע לי כמו הטיה מרומזת. תארו לעצמכם, אם זה היה נעשה לקבוצת מיעוט אחרת שסובלת מקיפוח".

ברוקלין קולג', שהיא חלק מהמערכת הציבורית של אוניברסיטת סיטי בניו יורק, קיבלה לאחרונה ציון נכשל מארגון "עצור את האנטישמיות" הדו"ח מצא כי "סטודנטים מרגישים שהממשל מעלים עין משנאת יהודים" והם "לא מרגישים בטוחים, ואומרים שהם צריכים להסתיר את זהותם היהודית כמו גם את תמיכתם בישראל". המכללה דחתה את הדברים הללו.

בתגובה לפרסום, דובר מכללת ברוקלין אמר כי אימון נוסף יוצע ליום שני. "בעוד שלא מתקיימים לימודים ביום כיפור, המכללה פתוחה באותו יום. בנוסף לתאריכים אלה, צוות או סגל יכולים לבקש הדרכה אישית", אמר הדובר ריצ'רד פיאטרס. ארגון CUNY היהודי פנה לאחרונה למשרד החינוך האמריקני בטענה שהמכללה הפכה ל"סביבה עוינת באופן נרחב לסטודנטים יהודים".

ברוקלין ארה''ב אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד