כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לכבוד השנה החדשה הגיעו שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן וח"כ יעקב אשר לביקור חגיגי בכפר הקהילתי פרח

במהלך הביקור נערך סיור מקצועי בין חטיבות הכפר השונות, מפגש עם הצוותים והדיירים ולבסוף חנוכת מבנה חדש הכולל חדרי אירוח למשפחות הדיירים וחדר הרצאות והכשרות לצוותי הכפר • באירוע נכחו:  שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, ח"כ יעקב אשר, רמ"ט השר, שיבי פרומן, מנכ"ל רשת פרח,משה שטיין, מנכ"ל כפר פרח, משה סוויל ובכירי משרד הרווחה ומטה רשת פרח

לכבוד השנה החדשה הגיעו שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן וח"כ יעקב אשר לביקור חגיגי בכפר הקהילתי פרח
פרח צילום: יח"צ

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: ״הגענו לחזק את צוות העובדים בכפר הקהילתי פרח, לחזק את הדיירים והמשפחות ולראות מקרוב את העבודה והתהליכים שעובר המקום בתקופה האחרונה.

בשנה האחרונה הבאנו בשורה משמעותית למען אנשים עם מוגבלות, חוק הרווחה לאנשים עם מוגבלות הוא היסטורי וזו הפעם הראשונה שמדינת ישראל מצהירה שהיא רואה את האנשים לא דרך המוגבלות שלהם אלא דרך החלומות, השאיפות והרצונות שלהם.

אני מודה לצוות הכפר ולרשת פרח על הטיפול המסור שהם מעניקים לדיירים, יחד ובשיתוף פעולה עם המשפחות אנחנו נמשיך לעבוד למען בטחונם ורווחתם של האנשים עם המוגבלויות״

ח"כ יעקב אשר: "אני  שמח להיות כאן היום עם ידידי היקר שר הרווחה,מאיר כהן הפועל רבות למען החלשים בחברה הישראלית.  את רשת פרח אני מכיר שנים רבות ונפעם בכל פעם לראות את המהפכות שהם מחוללים בתחום המוגבלויות.  להסתובב פה בכפר ולראות את הדיירים מחייכים, את האווירה הטובה זה מרגש וממלא את הלב. אני רוצה להודות לצוותים המסורים ולהנהלה שדואגים ומטפלים בחמלה ואהבה. אין ספק שכאן אפשר ללמוד מהו חסד ונתינה במקצועיות והרבה נשמה."

משה שטיין מנכ"ל רשת פרח:  "אנו נרגשים מאוד לארח את השר. רשת פרח נקראה לדגל וקיבלה את ניהול הכפר.

בחמשת החודשים האחרונים פעלנו רבות כדי להביא לכאן רוח חדשה ולתת לדיירים את התנאים הטובים ביותר להתקדמות ולאיכות חיים. אין מתאים מערב ראש השנה להסתובב בכפר ולראות את ההתחדשות ,האווירה הטובה והשינויים הגדולים שמתרחשים פה בכל רגע."

משה סוויל, מנכ"ל כפר פרח: "ביקור שר הרווחה בכפר מאוד משמעותי עבור צוות העובדים בכפר, ומחזק את הצוות בתהליך שיקום הכפר אותו אנו מובילים בחודשים האחרונים, זו גם הזדמנות של הצוות וההנהלה להודות לשר ולצוות המשרד על שותפות יום יומיים למען דיירי הכפר הקהילתי"

פרח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד