כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
על כיסא גלגלים

צפו: השליכו בקבוקי תבערה תוך התחזות לנכים

מחבלים התחזו לחולים, התיישבו על כיסא גלגלים ונכנסו לבית חולים מוקאסד במזרח ירושלים, והשליכו מתוכו בקבוקי תבערה ובלוני גז לעבר אוטובוסים חולפים בשכונת א-טור במזרח ירושלים. החשודים נעצרו על ידי המשטרה והיום הוגשה נגדם הצהרת תובע

צפו: השליכו בקבוקי תבערה תוך התחזות לנכים
בקבוקי התבערה בסילוואן צילום: מתוך הסרטון

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, השלימו חקירת 2 חשודים לאחר שבחודש שעבר נכנסו לבית חולים מוקאסד במזרח העיר, התיישבו על כיסא גלגלים והתחזו לחולים, כל זאת על מנת לזרוק בקבוקי תבערה ובלוני גז משטח בית החולים לעבר אוטובוסים חולפים, זאת בזמן סיום הופעה שנערכה בשכונת א-טור בירושלים. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בפעילות חקירתית של שוטרי תחנת שלם, שני החשודים (19,17 תושבי א-טור), אותרו ונעצרו ביום 20.9 ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט. היום, עם סיום החקירה, הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך עד לתאריך 6.10 ובימים הקרובים צפוי נגדם כתבי אישום. במקביל, החקירה נמשכת נגד חשודים נוספים שנעצרו ועפ״י החשד מעורבים במעשה.

במחוז ירושלים של המשטרה מציינים כי מעבר ליידוי בקבוקי תבערה מעשה חמור ומסוכן לכשעצמו, הרי שביצוע המעשה שכלל התחזות לחולים וכניסה לבית החולים על מנת לפגוע בחפים מפשע משטח בית חולים, מעיד יותר מכל על אותם פורעי חוק אלימים ועברייניים שלא בוחלים באמצעים לביצוע זממם. משטרת ישראל תמשיך להיאבק ולפעול בנחישות נגד פורעי חוק אלימים ומפרי סדר שינסו לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון, ולשמור על שלום הציבור, בטחונו ורכושו.

מזרח ירושלים בקבוקי תבערה כסא גלגלים בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד