כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תקיפת השוטר

המשטרה ליועמ"שית: להעמיד את ח"כ כסיף לדין

לאחר שנחקר באזהרה, במשטרה ממליצים ליועמ"שית לממשלה להעמיד לדין את חבר הכנסת כסיף בעקבות האירוע לפני כחצי שנה בו תקף שוטר

המשטרה ליועמ"שית: להעמיד את ח"כ כסיף לדין
עופר כסיף במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המשטרה ממליצה ליועמשי"ת לממשלה גלי בהרב-מיארה להעמיד לדין את חבר הכנסת עופר כסיף בחשד לתקיפת שוטר. כך מפרסם אבישי גרינצייג ב'גלובס'.

באופן רשמי מסרבים במשטרה להתייחס לדברים, אף גורם בכיר אומר לגלובס כי "התיעוד מלמד על תקיפה מצידו של כסיף נגד השוטר. יידע כל אדם שיתקוף שוטר כי משטרת ישראל תמצה איתו את הדין. אפס סובלנות לאלימות נגד שוטרים".

בחודש אוגוסט זומן ח"כ כסיף ללהב 443 שם נחקר באזהרה על תקיפת השוטר. כסיף הגיב להזמנתו לחקירה ואמר כי "מעניין שהמשטרה מוצאת סיבה לזמן אותי אבל במח"ש מתמהמהים לבדוק את התלונה שהגשתי נגד אותו שוטר שדחף את הידיים שלו לפנים שלי ואני הגנתי על עצמי, ברור לי גם מבחינת עיתוי הפרסום שיש מי שיחגוג על זה בעיקר בימין אבל זה כבוד עבורי שאני נחקר על מאבק צודק ועל זכויות אדם ועל מאבק בפשיזם וגזענות".

כזכור, בחודש מאי האחרון תועד חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' מכה שוטר שחסם את דרכו להפגנה נגד פינוי מבנים שנבנו בתוך שטח אש בטוואני שבאזור מסאפר יטא בדרום הר חברון. כסיף, שניסה לנצל את חסינותו ולהיכנס עם רכבו לאזור שהוכרז כשטח צבאי סגור, טען שהשוטר איים לירות בו.

כשנשאל על תקיפת השוטר בריאיון, השיב ח"כ כסיף: "לא נגעתי בו, בוודאי שלא הייתה לי כוונה לגעת בו. הוא לא נפגע, זה ממש לא נכון. אחר כך הוא צועק 'אתה לא תיצמד אליי'. יש לי גם את הסרטון הזה מהזווית ההפוכה שלא הראו בטלוויזיה שרואים שהוא דוחף לי את היד לפנים ואני הודף אותה. כשאני הודף לו את היד אז זה נראה מהזווית שהציגו בתקשורת כאילו אני נותן לו מכה. לא תקפתי, לא אתקוף זו לא דרכי. אני מתנגד לתקיפות כאלה, לצערי פעם אחר פעם המשטרה משקרת".

עופר כסיף תקיפת שוטר גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד