י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
והיכן תקנו ביקר יותר?

הרשתות מסרבות לייקר את הקרמבו והסחורה נשארה במחסנים

מרבית רשתות השיווק מימשו את האיום ומסרבות להעלות את מחירי הקרמבו של שטראוס אותם משווקת חברת יוניליוור שדורשת העלאת מחירים ב-15% | יוניליוור מצידה לא מראה סימני גמישות ומסרבת לספק את הסחורה לאותן רשתות | אחרי החגים המאבק צפוי להחריף למאות מוצרים שצפויים להתייקר

הרשתות מסרבות לייקר את הקרמבו והסחורה נשארה במחסנים
קרמבו במפעל צילום: מתוך הסרטון

שבועיים לאחר ההכרזה של רשתות השיווק על מאבק נגד העלאת המחירים שמתכננת יוניליוור למאות ממוצריה, ביוניליוור סירבו להתרגש מהמחאה והודיעו בשבוע שעבר לרשתות כי אם יסרבו להעלות מחירים החל מיום ראשון, היא תפסיק לשווק להן את ה'קרמבו', הממתק החורפי האהוב על הישראלים.

ואכן מבדיקה שערכנו, ברשתות הגדולות שבהן לא אישרו את עליית המחירים של הקרמבו, לא קיבלו סחורה הלוהטת של החורף: בסניפי שופרסל, רמי לוי, יינות ביתן, יש, אושר עד וחצי חינם לא תמצאו את המוצר של שטראוס על המדפים, בתקווה שאכן המאבק ישתלם בסופו של דבר לצרכן.

לעומת זאת, ברשתות יוחננוף ובויקטורי אישרו את העלאת המחיר ותוכלו למצוא שם קרמבו של שטראוס, במחיר יקר יותר. ביוחננוף מחיר הקרמבו עלה ל-14.90 שקלים ובויקטורי מחירו 15.90 שקלים.

כזכור, לפני כשבועיים, ענקית המזון יוניליוור הודיעה לרשתות השיווק שהיא תייקר מאות מוצרים בשיעור של 7.5% ועד ל-15%. בנוסף, החברה מייצרת ומייבאת מוצרי טואלטיקה, שגם הם צפויים להתייקר בשיעורים של 10%-12%, אולם התייקרויות אלו אמורות להכנס לתוקף רק אחרי החגים כשרק הקרמבו התייקר בתחילת החודש.

קרמבו יוניליוור רשתות השיווק העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד