כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כיצד יתנהל הקמפיין?

סמוטריץ' התנצל בפני 'נעם': "לא התכוונתי"

שבועות לאחר שהסכימו להצעה למקום 11, על אף הצהרותיהם כי זהו מיקום שאינם רוצים, פעילי מפלגת 'נעם' קיבלו מסר בימים האחרונים מיו"ר 'הציונות הדתית' - בו הוא התנצל בפניהם: "סליחה אם נפגעתם ממהלכים שעשיתי בדרך" | חודש לבחירות: במפלגה עוד לא סיכמו איך יתנהל הקמפיין

סמוטריץ' התנצל בפני 'נעם': "לא התכוונתי"
סמוטריץ' ואבי מעוז צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' הביע מסר מפויס למפלגת 'נעם' והתנצל בפני פעילים ויו"ר המפלגה אבי מעוז על דחיקת נציגם למקום ה-11 ברשימה המאוחדת, באופן מרומז.

בסרטון שקיבלו בימים האחרונים פעילים מרכזיים במפלגה המזוהה עם ישיבת הר המור מצד אנשיו, והגיע ל'בחדרי חרדים', סמוטריץ' התייחס לכבוד הימים הנוראים לריצה המשותפת שלהם, עליה הגיעו להסכמות הרגע האחרון לפני מספר שבועות, וביקש סליחה אם נפגעו.

"תודה על האחריות שגיליתם, דבר שלא מובן מעליו", מודה בפתח הסרטון ומתנצל: "זמן טוב לבקש סליחה אם נפגעתם ממהלכים שעשיתי במעשה הדרך ומדברים שנוצרו ולא התכוונתי אליהם", תוך שהוא רומז על המקום שהם קיבלו בתחילת העשירייה השנייה.

"מה שחשוב זה שנמשיך לעבוד ביחד, לשמור על הזהות היהודית", מסכם יו"ר 'הציונות הדתית'. בתוך כך, ב'נעם' עדיין לא החליטו אם בימים שנותרו לבחירות לנהל קמפיין נפרד או ביחד עם סמוטריץ'.

במפלגה מדברים בעיקר מול 'הציונות הדתית', ולא עם בן גביר שמנהל קמפיין בנפרד מטעם 'עוצמה יהודית', ויצטרכו לשבת איתם ולראות אם ואיך לנהל את הקמפיין בזמן שנותר עד למועד הבחירות.

בצלאל סמוטריץ' בחירות לכנסת ה-25 מפלגת נעם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד