כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
דפקה על החלון

אירוע חריג: מקורבו של נתניהו נעל את הח"כית במרפסת ונעלם

יונתן אוריך נעל את חברת הכנסת מחוץ למרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב - ונטש את המקום. בהמשך השניים התעמתו מילולית. כל הפרטים

אירוע חריג: מקורבו של נתניהו נעל את הח"כית במרפסת ונעלם
יונתן אוריך צילום: Flash90

ברקע הדיווחים לאחרונה על מתיחות בין ח"כים בליכוד לבין אנשי הקמפיין של המפלגה, מתפרסמת תקרית חריגה שהתרחשה בבית הליכוד בתל אביב.

לפי הפרסום ב'וואלה', יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, נעל את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן במרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב - ונטש את המקום. 

הח"כית מהליכוד נדרשה לדפוק על החלון ולקרוא לנוכחים שיחלצו אותה מהחדר. בהמשך אוריך ואטבריאן התעמתו מילולית חברת הכנסת צעקה לעברו: "מי אתה בכלל?".

הוויכוח בין השניים, עליו כבר פורסם לפני מספר ימים, התרחש על רקע מידת מעורבותה של גלית דיסטל בקמפיין המפלגה בבחירות לכנסת ה-25 ועל אופי התכנים בו.

לפי הדיווח, הח"כית מהליכוד ניסתה לברר עם אוריך מדוע נעל אותה בחדר והוא השיב: "תישארי שם". בנוסף לכך, אוריך צעק לעברה "תעופי מפה" וכן אמירות קשות נוספות. לאחר המקרה נטשה אטבריאן את במקום וכמעט לא חזרה אליו. כעבור מספר ימים, אוריך התנצל בפניה, והיא קיבלה את התנצלותו.

דיסטל אטבריאן מסרה בתגובה כי "את אוריך אני מכירה, מעריכה ואוהבת כבר שנים ואני רואה בו משפחה, לא פחות. וכן, לעתים יש גם מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת - ניצחון הליכוד. כל השאר, רכילות לא מעניינת, נקסט".

אוריך מסר כי "בלהט הקמפיין עושים טעויות ואני מתנצל בפני ח"כ גלית דיסטל על חילופי הדברים ביננו. אני שמח שהיא קיבלה את התנצלותי ואנחנו מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות".

 

מצודת זאב גלית דיסטל אטבריאן הליכוד יונתן אוריך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד