י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למשוך תיירים

המדינה שמחלקת חצי מיליון כרטיסי טיסה ב-ח-י-נ-ם

ע"פ הדיווח הונג קונג תחלק חצי מיליון כרטיסי טיסה כדי למשוך אליה תיירים בחזרה, כאשר הממשלה תסיר את כל ההגבלות שנותרו על כניסות מבקרים למדינה  

המדינה שמחלקת חצי מיליון כרטיסי טיסה ב-ח-י-נ-ם
נופים מהטיול לסין צילום: יח"צ

הממשלה בהונג קונג צפויה להסיר את כל הגבלות הקורונה שנותרו על כניסות מבקרים למדינה. בנוסף, המדינה האסייתית בצעד חסר תקדים תחלק חצי מיליון כרטיסי טיסה כדי למשוך אליה את התיירים בחזרה.

לפי הדיווח באתר 'וואלה' ראש הרשות המבצעת של הונג קונג ג'ון לי, עשוי להכריז על התוכנית לחזרה לשגרה בנאום המדיניות שלו שיתקיים באוקטובר, אלא אם כן מצב הקורונה במדינה יחמיר משמעותית.

חלוקת 500 אלף הכרטיסים, שרכשה הממשלה ב-2020 כדי למשוך מטיילים, היא אחד הצעדים שמטרתם להגביר את התיירות, נכתב.

כזכור, חוקי הקורונה הנוקשים של הונג קונג שמרו אותה מבודדת במשך רוב המגיפה, והכתימו את מעמדה כמרכז פיננסי עולמי ופגעו בכלכלתה.

לפי הציפיות הונג קונג תבטל את ההגבלות שנותרו על תיירים נכנסים, שנאסר עליהם ללכת לברים או לאכול במסעדות במשך שלושה ימים מרגע הגעתם והם היו חייבים להיבדק מדי יום במשך שבוע, לאחר הסרת סגר החובה של בתי המלון לאחרונה.

למעשה לא ברור עדיין כיצד יחולקו כרטיסי הטיסה, אולם יש לציין כי קת'אי פסיפיק, חברת התעופה ההונג-קונגית כבר טסה לישראל זמן מה, וגם אל על הודיעה בחודש שעבר כי תחדש את הקו הישיר למדינה החל מ-4 לפברואר 2023 ותפעיל שלוש טיסות שבועיות

 

 

הונג קונג טיסה כרטיסי טיסה חינם שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד