י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תמיד הייתי בימין"

אחרי הפרת הבחירות: ההבטחה של שקד להתיישבות

יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' התחייבה כי מפלגתה תצטרף רק לממשלה שבקווי היסוד שלה יוסדר יישובי ההתיישבות הצעירה - שנה וחצי אחרי שמפלגתה הקודמת התחייבה לכך במערכת הבחירות הקודמת, ולא קיימה. שקד: "תמיד הייתי בימין ותמיד אעשה ימין"

אחרי הפרת הבחירות: ההבטחה של שקד להתיישבות
התיישבות הצעירה צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

במסגרתה ניסיונה לעבור את אחוז החסימה יו"ר 'הבית היהודי' איילת שקד ממשיכה למשוך ימינה והיום (שני) היא פרסמה הבטחה בניסיון לקרוץ למצביעים ביהודה ושומרון.

באתר להסדרת ההתיישבות הצעירה, ישובים יהודים שעדיין לא קיבלו אישור רשמי מהמדינה, הבטיחה שקד כי תפעל להסדרת הישובים - קצת מעל לשנה וחצי אחרי שמפלגתה הקודמת, 'ימינה', הצהירה זאת ולא קיימה.

במערכת הבחירות הקודמת 'ימינה' הבטיחה להסדיר את הישובים בכל ממשלה שאליה יצטרפו, ואף יו"ר המפלגה נפתלי בנט הצהיר שביומו הראשון כראש ממשלה הוא יעשה זאת, אלא שהוא לא קיים והישובים עדיין לא הוסדרו.

יש לציין כי דווקא כן פעלו לחיבור לחשמל לחלק מהישובים, ואף המשנה ליועמ"שית פרסמה חוות דעת בה ניתן, אך זה עדיין מחכה לאישורו של שר הביטחון בני גנץ, שלא ממהר לעשות זאת.

הפעם שקד, תחת 'הבית היהודי', טוענת כי היא כן תפעל להסדרה ותחת הכותרת "אין ממשלה בלי ההתיישבות הצעירה", חברי מפלגתה התחייבו לעשות זאת. "תמיד הייתי בימין, תמיד פעלתי ימין ותמיד אעשה ימין. ימין במעשים לא בדיבורים", הצהירה שקד.

התיישבות איילת שקד בני גנץ הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד