כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אסון בערב היום הקדוש

טרגדיה: המתווך המפורסם נפטר בגיל 37

הרב ישראל גרשטנקורן ז"ל בן 37 בלבד מחסידי גור באשדוד ובעל חברת אנג'ן - תיווך ושיווק פרויקטים, נפטר בבית החולים אסותא, לאחר הסתבכות זיהום שהובילה לאירוע לבבי בראש השנה האחרון. למגינת לב הוא הותיר אחריו שבעה יתומים בביתו שנותרו ללא אבא שיברך אותם בערב היום הקדוש

טרגדיה: המתווך המפורסם נפטר בגיל 37
הרב ישראל גרשטנקורן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: טרגדיה בלתי נתפסת בעיר אשדוד, הרב ישראל גרשטנקורן ז"ל, מחסידי גור באשדוד ובעל משרד תיווך מפורסם בעיר נפטר לבית עולמו בפתע פתאום לאחר שעבר דום לב בראש השנה והוא בן 37 בלבד. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום ראשון של ראש השנה התמוטט בביתו באשדוד לאחר שלא חש בטוב עקב זיהום ברגלו, הפראמדיקים אבחנו דום לב וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות כשלאחר מכן הוא פונה לבית החולים 'אסותא' בעיר, שם אושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מונשם ומורדם, רבים התפללו לרפואתו של ישראל בן רחל, אך למגינת לב לפנות ערב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

ר' ישראל ז"ל נולד בבני ברק בחג הפסח תשמ"ה, לאביו הרה"ח ר' שמחה בונים גרשטנקורן, מחשובי חסידי גור בני ברק וסופר סת"ם מפורסם, ממתפללי שטיבל רש"י של החסידות. ולאמו מרת רחל ע"ה בתו של הרה"ח רבי משה גדליה מרקוביץ ז"ל. 

בילדותו ובבחרותו למד המנוח במוסדות התורה של חסידות גור בישיבה לצעירים חידושי הרי"ם בקרית הרי"ם לוין בתל אביב, ובישיבת 'לב שמחה' בערד, ולאחר נישואיו עם רעייתו שתחי', בתו של הרה"ח אברהם מרדכי איזנברג, מחסידי גור באשדוד התגורר בעיר אשדוד, שם נמנה על מתפללי שטיבל 'בית ברלינר' בעיר, שם היה הרוח החיה ומהעסקנים הבולטים בקהילה למען הכלל. 

לפרנסתו הקים את משרד התיווך 'אנג'ן' בו העניק שירות מקצועי בפריסה ארצית בסניפים: בירושלים, בני ברק, בית שמש, ואשדוד. באנג'ן ישנם אנשי מקצוע המנגישים לכל פונה את המענה המדויק המותאם עבורו, בפרויקטים בתחום הנדל"ן והוא ר' ישראל ז"ל הפך את העסק למצליח ביותר.

הוא הוביל מספר פרויקטים לדיור בתקופה האחרונה ותמך במוסדות התורה בהיותו בעל צדקה גדול, האיר פנים לכל אדם תמיד. היה קשור בלו"נ למשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן. 

פטירתו בטרם עת ובדמי ימיו בלתי נתפסת ונעכלת בקרב מכריו וחבריו הרבים המבכים מרה את פטירתו הפתאומית של אחד האנשים היקרים ביותר שליבו היה רחב כאולם לכל מטרה.  

מדובר בטרגדיה קשה במשפחתו, שכן בשנה האחרונה נפטר גיסו האברך החשוב הרב שמואל גורמן ז"ל, מחסידי גור באשדוד ושדכן מוכר. הוא הלך לעולמו בגיל 52 לאחר שנדבק בחיידק הטורף.

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושבעה ילדים יתומים שנותרו ללא אבא. 

מסע הלוויה הערב בשעה 21:00 מביתו ברחוב רשב"י 23 באשדוד, דרך בית החסידים 'בית ברלינר', לבית החיים בעיר, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

ישראל גרשטנקורן אשדוד חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד