כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"שורפת קולות"

דיווח: זוהי הגורמת לנתניהו לתקוף את שקד

למרות סיכומים מוקדמים ששרה נתניהו לא תיטול חלק בקמפיין הליכוד, לידי כתב כאן 11 הגיע מידע כי הגברת משתתפת בישיבות קמפיין במטה והיא זו שהורתה לתקוף את שקד אישית

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בניגוד לעמדת יועצי קמפיין 'הליכוד', רעיית היושב ראש, שרה נתניהו, השתתפה בהתייעצויות במשרדי 'הליכוד' במצודת זאב ודרשה לתקוף אישית את איילת שקד. כך מפרסם ב'כאן 11', העיתונאי מיכאל שמש.

בקמפיין 'הליכוד' החליטו כבר מזמן שלא לתקוף את יו"ר 'הבית היהודי' שקד כדי "לא לסייע לה". אולם בימים האחרונים אנו עדים לכך שיו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו "חרג" מהסיכום שתואם גם מול גוש הימין כולו ותקף בסוף השבוע: "שקד תלך שוב לשמאל, מי מאמין לה?".

יצוין כי אמש נשאל בנימין נתניהו בראיון ליעקב ברדוגו ב'ערוץ 14', על טענות איילת שקד כי הוא תוקף אותה מתוך שנאה אישית אליה. נתניהו השיב ואמר: "הבל הבלים. אני אדם מאוד מושכל, אני מסתכל על המספרים, אני רואה דבר פשוט שהקולות שהולכים לאיילת שקד, קולות הימין הולכים לפח כי איילת לא תעבור. היא גם עדיין יושבת בממשלת שמאל שהיא הייתה אדריכלית של הממשלה הזאת, לכן אתה מעביר קולות של איילת שקד לשמאל או פשוט שורף אותם". 

לצד זאת דווח אמש על עימות פיזי שנרשם בין חברים בהנהלת קמפיין הליכוד. לפי דיווח של הכתב הפוליטי יובל שגב בגלי צה"ל, טל גלבוע, מנהלת מערך 'הליכודיות' ומקורבת לבנימין נתניהו, ויוסי חזאי, מנהל הלוגיסטיקה בקמפיין, הגיעו לכדי צעקות ודחיפות היום בחניה.

הסיבה? גלבוע רצתה ציוד שחזאי לא הביא לה, וניסתה לקחת אותו בכוח מהרכב שלו. המתח בין השניים מצטרף לשורת יריבויות בתוך הקמפיין, והוא מתקיים כבר תקופה ארוכה. לא סיטואציה אידאלית, בלשון המעטה, לניהול מוצלח של קמפיין בחירות. בליכוד בחרו שלא להגיב לדיווח.

דיווח זה הצטרף לדיווח נוסף באתר 'וואלה', כי יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, נעל את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן במרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב - ונטש את המקום.

הח"כית מ'הליכוד' נדרשה לדפוק על החלון ולקרוא לנוכחים שיחלצו אותה מהחדר. בהמשך אוריך ואטבריאן התעמתו מילולית חברת הכנסת צעקה לעברו: "מי אתה בכלל?".

הוויכוח בין השניים, עליו כבר פורסם לפני מספר ימים, התרחש על רקע מידת מעורבותה של גלית דיסטל בקמפיין המפלגה בבחירות לכנסת ה-25 ועל אופי התכנים בו.

לפי הדיווח, הח"כית מהליכוד ניסתה לברר עם אוריך מדוע נעל אותה בחדר והוא השיב: "תישארי שם". בנוסף לכך, אוריך צעק לעברה "תעופי מפה" וכן אמירות קשות נוספות. לאחר המקרה נטשה אטבריאן את במקום וכמעט לא חזרה אליו. כעבור מספר ימים, אוריך התנצל בפניה, והיא קיבלה את התנצלותו.

דיסטל אטבריאן מסרה בתגובה כי "את אוריך אני מכירה, מעריכה ואוהבת כבר שנים ואני רואה בו משפחה, לא פחות. וכן, לעתים יש גם מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת - ניצחון הליכוד. כל השאר, רכילות לא מעניינת, נקסט".

אוריך מסר כי "בלהט הקמפיין עושים טעויות ואני מתנצל בפני ח"כ גלית דיסטל על חילופי הדברים ביננו. אני שמח שהיא קיבלה את התנצלותי ואנחנו מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות".

דיסטל הוסיפה בטוויטר מאוחר יותר וכתבה: "אוריך ואני כבר סבבה לגמרי, התנצל, התחבקנו וחזרנו להיות חברים כמו שהיינו שנים. ולשנינו יש מטרה זהה - להביא לליכוד ולנתניהו את הניצחון. זה כל מה שחשוב עכשיו".

מפלגת הליכוד בנימין נתניהו שרה נתניהו בחירות לכנסת ה-25 איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד