כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מצטרפת לגל העליות

אחרי החגים: ענקית מוצרי הניקוי מודיעה על עליות מחירים

חברת מוצרי הניקיון 'סנו' מודיעה כי מעלה בחודש הבא את מחירי הנייר שלה מאחר ולטענתה, תוצאות הרבעון השני של השנה שהביאו להפסדים במיליוני שקלים בתחום הנייר מכריחה העלאת מחירים | בין המוצרים: נייר טואלט, מגבות נייר למטבח, מפיות ועוד

אחרי החגים: ענקית מוצרי הניקוי מודיעה על עליות מחירים
חומרי ניקוי של 'סנו' צילום: יח"צ סנו

חברת מוצרי הניקיון סנו הודיעה בערב יום כיפור לרשתות השיווק כי היא מעלה את מחירי מוצרי הנייר שלה אחרי החגים כך דיווחה לראשונה העיתונאית דנה ירקצי ב'כאן חדשות'. החברה העבירה מכתב והכריזה כי החל מהאחד מנובמבר יעלו מחרי מוצרי הנייר שהיא מייצרת ובהם: נייר טואלט, מגבות נייר למטבח, מפיות ועוד שורה של מוצרים. בחברה אומרים כי לנוכח תוצאות הרבעון השני של השנה שהביאו להפסדים במיליוני שקלים בתחום הנייר - העלאת המחירים הזאת הכרחית.

על פי הדיווח, ב"חדשות הערב", סנו היא חברת מוצרי הניקיון הגדולה בישראל, אשר מחזיקה כמעט במחצית משוק מוצרי הניקיון בארץ. במוצרי הנייר הם קצת יותר חלשים, אך עדיין הציבור הישראלי נאמן למוצריה. בכך, מצטרפת סנו לחברות טרה, דיפלומט ויוניליוור שהודיעו על העלאות מחירים אחרי החגים.

ההודעה הגיעה לאחר שהשבוע הכריז בנק ישראל כי הוא מעלה את הריבית ב0.75%, העלייה הגבוהה ביותר מזה 20 שנה. ההחלטה התקבלה נוכח הזינוק במדד המחירים לצרכן בחודש שעבר, ונעשתה על מנת להילחם באינפלציה ובעליית המחירים. מנגד, היא מייקרת את גובה החזרי המשכנתאות.

מחברת סנו נמסר לפרסום בכאן 11: "במהלך השנתיים האחרונות ובפרט בחודשים האחרונים, התייקרו העלויות בתחום הנייר בעשרות אחוזים, כתוצאה מהתייקרות חומרי הגלם, ההובלה הימית והאנרגיה. חברת סנו עשתה ככל שניתן בכדי לשאת בהתייקרות העלויות באופן שימנע העלאת מחיר ללקוחותיה, אך לאור התוצאות העסקיות ברבעון השני של השנה והמעבר להפסד כבד של מיליוני שקלים בתחום הנייר, נאלצת החברה להעלות את מחירי מוצרי הנייר החל מה-1 בנובמבר, 2022.

עליית המחירים הינה מינימלית ואינה מגלמת את ההתייקרות הניכרת בעלויות שנרשמו בשנתיים האחרונות וכל זאת על מנת להמשיך את הפעילות בתחום הנייר מבלי להפסיד בה".

עליות המחירים אחרי החגים חברת סנו נייר טואלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד