כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חיפש אוכל והתמוטט

צפו • חיילים אוקראינים מצאו גבר בן 82 עם הפנים בבוץ

בתיעוד קורע לב נראה אדם עם הפנים בבוץ לאחר שהתמוטט בחיפוש אחר אוכל. הוא היה חלש והיה לבדו על האדמה המכוסה בבוץ לפני שנמצא. הוא שכב ליד מכתשי פגזים ונלקח על ידי חיילים אוקראינים למקום מבטחים. חייל נשא אותו על גבו לאחר שלא הצליח ללכת

צפו • חיילים אוקראינים מצאו גבר בן 82 עם הפנים בבוץ
הקשיש חולץ על גבו של חייל צילום: צילום מסך

רגע קורע לב כשחיילים אוקראינים מצאו גבר בן 82 עם הפנים כלפי מטה בבוץ לאחר שהתמוטט בזמן שחיפש מזון, הם נשאו אותו הביתה למקום מבטחים. בציוץ של אנטון גרשצ'נקו, יועצו של שר הפנים של אוקראינה, נראים חיילים מצלמים את הסצנה כשהם הולכים לכיוון האיש.

הקשיש בן 82 נראה שוכב ליד מכתשי פגזים בעיירה ליד הקווים הקדמיים של המלחמה. הוא צעד לעבר סניף הדואר, שהיה סגור כבר שלושה חודשים, בחיפוש אחר מזון. האיש היה חלש ורעב ונפל ארצה תוך כדי ניסיון להשיג משהו לאכול.

הוא שכב על האדמה המכוסה בבוץ ללא נעליים עד שהחיילים גילו אותו. החיילים עוזרים לו לעמוד, ואמרו: "אללה בוא תקום, הנעליים שלך נפלו". אבל האיש, שהיה חולה ונאבק, ענה: "איך? הרגליים שלי לא יכולות להחזיק אותי" כשהוא התיישב בידיים מכוסות בבוץ.

החיילים שאלו אותו איפה הוא גר והוא התחיל להראות להם. לאחר מכן החל הקשיש בן ה-82 לקום בעזרת החיילים, שנתנו לו את נעליו הבוציות. תיעוד נראה אחד החיילים נושא את בן ה-82 על גבו, כשהם עוזבים את האזור.

מלחמת אוקראינה רוסיה קשיש בוץ חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד