כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

פרסום באינטרנט: כך עושים את זה נכון

המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הליך הפרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט: כך עושים את זה נכון
פרסום באינטרנט צילום: freepik

העידן הדיגיטלי שבו אנו חיים כיום גורם לרבים להבין כי הפרסום הטוב ביותר שמניב תוצאות מידיות הוא הפרסום באינטרנט. אם אתם בקיאים בתחום, אתם כנראה יודעים שמדובר במושג נרחב שכולל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות פרסום. במדריך הנוכחי יוצג בפניכם כל המידע החיוני אודות אפשרויות הפרסום השונות וכל הפרטים שחשוב לדעת בנושא זה לפני שמתחילים בהליך של פרסום בפלטפורמה המומלצת הזו.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

 

רגע לפני שיוצג בפניכם כל המידע הנרחב בנוגע לפרסום באינטרנט, ראוי לציין בפניכם כי בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מצד גורמים חיצוניים. מדובר במי שיודעים דבר או שניים בנושא (ולא, אלו לא אנשי פרסום). מדובר בבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים שהסכימו לציין בפנינו את כל המידע שיש ברשותם בתחום. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שמרכזת את כל בעלי העסקים המוכרים ביותר. ציינו בפניהם כי אנו כותבים מדריך בנושא וביקשנו לקבל עובדות קצרות לגביו. קיבלנו מעל ל – 3,000 תגובות שהובילו אותנו לכתיבת המדריך המקיף שאתם קוראים ממש עכשיו. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את המודעות בתחום.

 

המדיה הדיגיטלית – הפלטפורמה המובילה ביותר לפרסום

 

יש עניין אחד שאין לגביו ספק. כל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהמדיה הדיגיטלית היא הפלטפורמה המובילה ביותר שקיימת בעולם הפרסום. ראוי לציין כי רוב מוחלט של האנשים שכתבו זאת ציינו כי הם מבצעים באופן קבוע הליך של קידום אתרים באינטרנט שמתבצע על ידי חברת קידום אתרים. כדי שנוכל להעביר לכם את המסר הזה בדרך יצירתית, נבקש מכם להיזכר בפעם האחרונה שחיפשתם חנות פרחים באזורכם. האם הסתובבתם ברגל באזור וחיפשתם אחר חנות כזו? סביר להניח שלא. שכן, כנראה שנכנסתם לגוגל וערכתם חיפוש אחר חנות פרחים שנמצאת באזורכם. למה בחרתם באפשרות זו? זה קל, בגלל שהיא הנוחה והזמינה ביותר.

 

פלטפורמות הפרסום השונות

 

אם תפנו אל חברת קידום אתרים בבקשה לקדם את האתר שלכם באינטרנט, אתם כנראה תישאלו "איפה באינטרנט?". שכן, האינטרנט הוא מדיה רחבה מאוד שכוללת בתוכה פלטפורמות פרסום שונות ומגוונות, למשל:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • גוגל (קידום אורגני או קידום ממומן) ועוד

כל בעל עסק שרוצה לפרסם את העסק שלו ברחבי האינטרנט, צריך להכיר את הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורו. אם אתם מתכננים לבצע הליך של פרסום שכזה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותכירו מקרוב את הפלטפורמות השונות.

תכירו מקרוב את אפשרויות הפרסום באינטרנט באמצעות פייסבוק

 נכון לעכשיו, יש בפייסבוק מעל ל – 2 מיליארד משתמשים. כ – 1.4 מתוכם מתחברים באופן יום יומי אל האפליקציה. עובדה זו מאפשרת לכם להבין בקלות כי מדובר בפלטפורמת פרסום שמביאה לחשיפה גבוהה. בפייסבוק יש כמה אפשרויות של פרסום:

  • פרסום באמצעות פרופיל אישי
  • פרסום באמצעות דף עסקי
  • פרסום באמצעות מטא ביזנס

ברגע שתפרסמו את עצמכם תוך ליווי מצד חברה לקידום אתרים, אתם צפויים להגיע אל קהל היעד שלכם בקלות. שכן, הפייסבוק מקפיצה את ההודעה לקהל היעד לאחר שתזינו את הפרטים המדויקים אודותיהם במערכת.

תכירו מקרוב את אפשרויות הפרסום באינטרנט באמצעות אינסטגרם

 אינסטגרם מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כרשת חברתית שפונה לקהל הצעיר. כך שמדובר בפלטפורמה שמתאימה לעסקים שפונים אל צעירים. החיבור של האינסטגרם עם פלטרפומה נוספת (הפייסבוק) הופך אותה לכלי רב עוצמה שמאפשר לכם, בעלי העסקים, ליהנות מהיתרונות הבאים:

  1. קהל מעורב ואיכותי

מספר המשתמשים באינסטגרם גדל בכל יום. מחקרים שנערכו בתחום הראו כי התנועה היא איכותית וכוללת צעירים שמבצעים הרבה פעולות. כך שהם לא חוששים לגשת אל עסקים מסוגים שונים, ליצור איתם קשר ולברר פרטים אודות השירותים או המוצרים שהם מציעים

חשיפה גבוהה
זה לא סוד שיש קשר בין מספר המשתתפים לבין החשיפה של הפרסום. בעלי עסקים שבוחרים לפרסם בפלטפורמה זו יכולים ליהנות מתחרות מועטה ביחס לפלטפורמות אחרות.

  1. רכישות מרובות

יש מספר רב של גולשים שנכנסים אל האינסטגרם במטרה לבצע רכישות של מוצרים ושירותים אונליין. מלבד העובדה שהיא נחשבת לפלטפורמה נגישה מאוד, אינסטגרם גם מאפשרת לראות את המוצרים והשירותים באופן ויזואלי שמעודד את הגולשים לבצע רכישה.

  1. טירגוט מדויק

כפי שצוין לעיל, החיבור בין האינסטגרם לפייסבוק מאפשר להגיע אל תחומי העניין של משתמשים רבים. כך שניתן לבצע הליך מדויק של טירגוט.

תכירו מקרוב את אפשרויות הפרסום באינטרנט באמצעות גוגל

 סביר להניח שאתם, כמו רבים אחרים, נכנסים אל מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם (גוגל כמובן) מידי יום. אם כך, כדאי שתדעו שמאחורי עמוד האינטרנט התמים למראה עומדים לא מעט אנשי מקצוע שעושים את כל שביכולתם כדי לקדם אתרים שונים מתחומים שונים. מדובר כמובן ב – 2 סוגי קידום נפוצים ביותר שכל בעל עסק צריך להכיר:

  1. קידום ממומן
  2. קידום אורגני

קידום ממומן – מה זה?

 קידום ממומן זה בעצם מודעות פרסומיות שמופיעות בפניכם בדף התוצאות של גוגל. במרבית המקרים, המודעות הללו מופיעות מעל או לצד התוצאות הרגילות. מי שמכיר את תחום הקידום מקרוב, יכול לזהות ברגע מהן התוצאות הממומנות ומהן התוצאות הרגילות. כשאתם מפרסמים בגוגל, אתם צריכים לבחור מילות מפתח שיקשרו בין החיפושים של הלקוחות הפוטנציאליים אל האתר שלכם. מדובר בעניין שמצריך ליווי מצד מומחים בתחום. שכן, הם מבצעים מחקר מעמיק שמאפשר להם לדעת מהן מילות המפתח המתאימות עבורכם ביותר. ראוי לציין כי התשלום עבור קידום מסוג זה מתבטא במספר ה"קליקים" על המודעה.

 קידום אורגני – מה זה?

 קידום אורגני בגוגל הוא כזה שמאפשר לכם לקבל תנועה אל האתר שלכם ללא תשלום על כל קליק. זהו קידום שמצריך השקעה של משאבים וזמן רב שנוגעים לתחומים הבאים:

  • כתיבת תוכן איכותי ומקורי שנוגע לתחום שלכם
  • יצירה של לינקים (קישורים)

בנוסף לאלו, יש צורך גם ביצירה של פעולות נוספות שיובילו לכך שהאתר יהיה באחת מתוצאות החיפוש הראשונות בעמוד הראשון. מדובר בתהליך שנחשב לאיטי למדי והוא עשוי לקחת כמה חודשים. אלו שמפרסמים באמצעות הליך זה מציינים כי הסבלנות משתלמת. שכן, בסופו של דבר, האתר מופיע בין התוצאות הראשונות באופן אורגני.

איך תדעו מהי פלטפורמת הפרסום באינטרנט שמתאימה לכם?

אחת התהיות המוכרות ביותר שעולות בקרב בעלי עסקים שונים נוגעת לבחירה נכונה של פלטפורמת פרסום באינטרנט. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שתהייה זו עלתה גם אצלכם במהלך הקריאה של המדריך הנוכחי. ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברה מקצועית לקידום אתרים. שכן, זו תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים בפלטפורמה הנכונה עבורכם. חברה שכזו כוללת אנשי מקצוע שידעו לבדוק באופן מעמיק את העסק שלכם ואת קהל היעד בקלות, אז אל תהססו ותפנו אל חברה שכזו בהקדם האפשרי.

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הליך הפרסום באינטרנט. כעת, כשיש ברשותכם את כל המידע אודות הפלטפורמות השונות ואפשרויות הפרסום, נותר לכם רק לפנות אל חברה שתלווה אתכם בהליך. שיהיה בהצלחה!  

פרסום באינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד